Farten til West?
Har han mistet mye av farten sin? Eller tør han ikke å trøkke til for fullt enda?
Mod: Da ser det ut til at farten til West er ferdig diskutert, og at Fofana er det store samtaleemnet, det finnes nok av andre tråder hvor den diskusjonen passer inn.
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Ser ut til at han mangler en god del av farten sin ja,er ikke den samme spruten lengerHar han mistet mye av farten sin? Eller tør han ikke å trøkke til for fullt enda?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Toppfart under korte spurter er ikke noe som er så lett å trene opp, med mindre du har mistet masse muskelmasse. Så enten har mye av farta forsvunnet under skadeoppholdet, eller så holder han igjen litt.
Har mest tro på det siste, for han tar det veldig forsiktig i dueller også. Han vet jo at karrieren kan være slutt hvis han får en ny langtidsskade.
Bjørkøy som Statsminister!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Toppfart under korte spurter er ikke noe som er så lett å trene opp, med mindre du har mistet masse muskelmasse. Så enten har mye av farta forsvunnet under skadeoppholdet, eller så holder han igjen litt.
Har mest tro på det siste, for han tar det veldig forsiktig i dueller også. Han vet jo at karrieren kan være slutt hvis han får en ny langtidsskade.
Det tror jeg også, at han er redd for å bli skadet igjen.
Har egentlig gitt opp håpet på å se West tilbake i den formen han var i 2004 eller hva det var ...
Begynner å bli lenge siden nå.
Det har kun vært skader eller på vei tilbake fra skader i flere år nå.
A friend is someone who has the same enemies you have.
Opprinnelig postet av Bever
West skulle vært sent hjem,lang ifra bra nok lenger!! treg å lat!!
Ah, kom igjen! Det der er bare tull!!
Andres meninger støter meg.
Spør Brian direkte da vel.
" Hey, Mr.West, what has happend to your fart? You used to have such good fart, but now it stinks"
Men han snakker vel norsk han nå.
Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook
Opprinnelig postet av Slabbedasken
" Hey, Mr.West, what has happend to your fart? You used to have such good fart, but now it stinks"
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Jøss, og dette skal være patrioter????
Opprinnelig postet av nelg64
Jøss, og dette skal være patrioter????
Trur det var en smule humor i det innlegget der gitt
Haha! :D
Ja, snakker han norsk nå?
han vil fortsette å bo i Fredrikstad etter karrieren.
Han er på vei til å bli far .
Liker selv West meget godt. Han tar gjerne en prat på byen og er stort sett blid.
Jeg er sikker på at han kommer tilbake til toppformen. Får håpe at han for spille litt mer. Det viser seg at slike skader tar lang tid å lege.
Opprinnelig postet av tomroar
han vil fortsette å bo i Fredrikstad etter karrieren.
Han er på vei til å bli far .
Må de bo her selv om han skal bli far? Hvis han ikke får ny kontrakt etter neste sesong er det vel ikke umulig han prøver lykken ett annet sted om sjansen byr seg ?
A friend is someone who has the same enemies you have.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914