Kvisvik, bedre trykk i Bergen
Det er stor forskjell på å spille i Brann og Fredrikstad. På banen er det like mye trykk på begge lag, men trykket utenfor banen i Fredrikstad er bare ti prosent av det trykket som er i Bergen. Men det har vel også noe med at jeg gjorde noe riktig. Det er flere supportere i Bergen enn i Fredrikstad, men publikumet i Fredrikstad er fantastisk det også.
www.fredrikstadfk.no/content/view/613/1/
Tror dere Raymond er missfornøyd med støtten han har fått i år, siden han uttaler det han gjør?
For å være ærlig liker jeg Fradrikstad folk bedre enn bergensere. Er flere folk i Bergen, større stadion og Raymond var en helt der. Ikke noe galt i at han ser det selv
---------------------------
Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av keiko99
vi kunne sikkert gjort det like bra som i bergen, men her i fredrikstad er ikke en for alle og alle for en lenger, men nå er denne sessongen snart over og neste da håper jeg mye er blitt rettet på
I Bergen bor det 250000 , pluss mange tusen utenfor byen. I Fredrikstad bor det litt over 71000 tusen
Han sa noe om at det bor flere i bergen også, det kom bare ikke med i intervjuet. Jeg var med å intervjue han :)
Norgestmestere 2006
Opprinnelig postet av Holters
Jeg skal i alle fall på byen i morgen, så kan fortelle om det er "trøkk" når bergenserne fester på søndag...
Ble vel ikke det helt store på byen i Bergen igår kveld Holters? Festen var vel over kl 2050...?
Njæ, er ikke så sikker på dèt... Bergensere drikker ikke bare når de har noe å feire, men også når de ble dødsskuffa for at gullfesten måtte utsettes.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176109
Jaja, alltid en anledning...
Member of "Oss som har kælva og falt i ælva" på facebook
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914