SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45
Et tips: Hør ekstra godt etter ca 80 minutter ut i kampen. Kanskje får dere dere en overraskelse.
---------------------------
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
Herlig. Skal få dratt til en kamerat som har TV2 Sport, men får bare med meg 2 omgang da. Går det ann å bestille det til TVen for en kamps skyld? Orker ikke ta det over nettet, blir så provosert av den "lægginga".
God tur.
Hva er det som er så herlig med Brann-Dinamo ? Blir vel noe "kjempegøy".. Kan ikke styre meg. Håper forresten Brann vinner.
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Ellers skuffende oppmøte fra vår side - solgt ca 8000 billetter foreløpig har jeg skjønt.. men det kommer ikke til å legge noe demper på kampen vil jeg tro. Jeg skal bidra med mitt...
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Hva er det som er så herlig med Brann-Dinamo ? (...)
Dette er en kamp som definitivt betyr en hel del for veldig mange av oss.
"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein
Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność
Wisła Kraków, moja miłość na wieki
Opprinnelig postet av danan
Orker ikke ta det over nettet, blir så provosert av den "lægginga".
Får skaffe deg bredere bredbånd, da? Her går det så det griner. Jeg har et helt ordinært 4000/512 ADSL-abo fra Telenor.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Martin_
Brann spiller imorgen (torsdag) mot Dinamo Zagreb på Brann Stadion. Jeg anbefaler alle å se kampen for å høre og kanskje se litt ordentlig tribunekultur.
Et tips: Hør ekstra godt etter ca 80 minutter ut i kampen. Kanskje får dere dere en overraskelse.
Ja, de godeste Bad Blue Boys er noen herlige folk gett.
For noen folk. Kommer halvnakne til Norge, for så å bøffe seg klær når de kommer hit..
http://fotball.bt.no/uefa/article95570.ece
Opprinnelig postet av Martin
Skal Zoran vere forsanger tro?når jeg så tv2 sporten så syns jeg at jeg så en som var lik zoran
Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Opprinnelig postet av Martin_
Brann spiller imorgen (torsdag) mot Dinamo Zagreb på Brann Stadion. Jeg anbefaler alle å se kampen for å høre og kanskje se litt ordentlig tribunekultur.
Ja, de godeste Bad Blue Boys er noen herlige folk gett.
For noen folk. Kommer halvnakne til Norge, for så å bøffe seg klær når de kommer hit..
http://fotball.bt.no/uefa/article95570.ece
Well, bu-fucking hu..noen har rappa en jakka.. Ring FBI!
Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!
Opprinnelig postet av danan
Jeg prøver å bestille kampen via TV 2 Sumo, fyller inn ønsket brukernavn, passord, mail, navn osv + brukernavn og passordet mitt til Telenor. Men når det er gjort så får jeg bare opp meldingen "Vi beklager, det har oppstått en teknisk feil. Prøv på nytt". Har prøvd 4-5 ganger nå men får den samme beskjeden hver gang. Noen som har noen ideer? Har ikke gjort det før så mulig man må bestille nærmere kampstart?
har ikke noe å si når du gjør det. Bare sjekk mailen din. jeg fikk samme feilmelding første gangen jeg prøvde å bestille gjennom tv2 sport, dvs jg fikk feilmelding etter at jeg betalte for kampen. Men det hadde ikke noe å si. Fikk sett kampen likevel
Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!
Opprinnelig postet av fanatic_so_what
har ikke noe å si når du gjør det. Bare sjekk mailen din. jeg fikk samme feilmelding første gangen jeg prøvde å bestille gjennom tv2 sport, dvs jg fikk feilmelding etter at jeg betalte for kampen. Men det hadde ikke noe å si. Fikk sett kampen likevel
Tusen takk for rådet. Det funka nå. Får håpe ikke det "læggær" så voldsomt da, har hatt problemer med det tidligere i sesongen.
Opprinnelig postet av keiko99
jada 2-1
Hva er det du egentlig sier Keiko? Mener du at du ikke støtter Dinamo Zagreb, men vår fiende SK Brann?
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914