I morgen begynner Romjulscupen
Men, for FFKs sin starter de på tirsdag klokken 19.00.
Noen som vet om det er noen a-lags spillere som skal være med?
---------------------------
I`m not afraid for competition, because i know that i`m the best.
Fredrikstad FK står foran en vrien nøtt.
På motsatt banehalvdel står selveste Skogstrand. De hardtsatsene guttene fra Veum stiller sitt sterkeste mannskap på lenge. Laget består av mange unggutter, da juniorlaget er blitt slått sammen med A-laget. Det er mange store stjerner på dette laget, som har hevdet seg stort på aldersbestemte lag tidligere, speisielt knyttes det store forventninger til den deres venstreback Pål Christian Dahlby. Hans finslepne teknikk, og utrolige passningsfot med begge bein, vil nok få høyresiden til FFK til å få nok å tenke på.
Jeg ønsker dere alle velkomne til en spennende kamp nå i disse førjulstider. Torsdag den 20 desember er dagen.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av keiko99
Har vi noen ganger vunnet denne cupen ?
Vi vant vel i fjor.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Spillere som stiller fra A-stallen er:
- Michael Trulsen
- Agim Shabani
- Raymond Kvisvik
- Martin Elvestad
- Joachim Thomassen
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/677/1/
Ære være Fredrikstad
Skogstrand seiret forøvrig 8-1 over lande og leder derfor foreløpig gruppen foran FFK, Rolvsøy og Lande.
Opprinnelig postet av pondus
Lite tempo i kampen og jeg synes det virka som om FFK ga litt faen i hele greia!
Gjør ikke FFK det hvert år egentlig?
Opprinnelig postet av Costanza
Gjør ikke FFK det hvert år egentlig?
For å være helt ærlig, vet jeg ikke. Er første året på lenge jeg bor i fredrikstad, så har ikke fått vært å sett på noe særlig. De vant i fjor, så noe innsats må de vel ha lagt ned der?!
Skal spille mot de selv på den 20. (jeg spiller for skogstrand), så kanskje jeg endrer mening. En ting er å stå og se på, en annen er å være utpå der å spille! :)
Opprinnelig postet av pss
venstreback Pål Christian Dahlby. Hans finslepne teknikk, og utrolige passningsfot med begge bein, vil nok få høyresiden til FFK til å få nok å tenke på.
Hvis han er så god kan det kanskje være at hele FFK får noe å tenke på, ikke bare høyresiden...
Har man sagt a,
har man sagt a.
Opprinnelig postet av pondus-
Lite tempo i kampen og jeg synes det virka som om FFK ga litt faen i hele greia.
Det er vel stort sett juniorspillere i dette laget? De startet vintertreninga allerede i midten av November, så gutta der er nok ganske tunge i beina og har timesvis med knallhard fysisk trening i kroppen. Ikke rart om tempo er litt lavt..
Svaberget for alltid!
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/681/1/
Dette er den nevnte saken som lå ute fra morran i dag:
Utklasset Skogstrand
torsdag 20. desember 2007
FFK-Skogstrand IL ?-? (?-?) 0-? etter "handikapstraffer"
FFK hadde ingen problemer med å vinne sin annen kamp i Romsjulsturneringen.
FFK stilte med dette laget: Andre Lindegaard, Dardan Memethi, Jørgen Hansen, Agim Shabani, Faton Hoti, Markus Slydahl, Marin Elvestad, Joachim Thomassen, Raymond Kvisvik, Runen Douglas Bjørge, Oguz Sangriglu og Michael Trulsen.
Tusen hjertelig takk for ekstra motivasjon! Skogstrand til topps :)
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=21088
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/681/1/
Dette er den nevnte saken som lå ute fra morran i dag:
Utklasset Skogstrand
torsdag 20. desember 2007
FFK-Skogstrand IL ?-? (?-?) 0-? etter "handikapstraffer"
FFK hadde ingen problemer med å vinne sin annen kamp i Romsjulsturneringen.
FFK stilte med dette laget: Andre Lindegaard, Dardan Memethi, Jørgen Hansen, Agim Shabani, Faton Hoti, Markus Slydahl, Marin Elvestad, Joachim Thomassen, Raymond Kvisvik, Runen Douglas Bjørge, Oguz Sangriglu og Michael Trulsen.
Tusen hjertelig takk for ekstra motivasjon! Skogstrand til topps :)
Dette var utrolig moro. Helt klart mitt høydepunkt i min fotballkarriere (om vi kan kalle det en karriere).
Og må si at den artikkelen hjalp vanvittig på motivasjonen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914