Fansvideoer
Her er en tøff låt, pluss mye sang fra en av mine favorittlags fans.....Borussia Dortmund. 76 000 som synger, herlig :).
Moderator kan jo gjerne gjøre dette til en fast tråd hvor alle kan poste sine favorittvideoer om fotball.
---------------------------
100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)
Og, forresten...Særp er et forbanna høl!
Opprinnelig postet av MadMax
Her er en tøff låt, pluss mye sang fra en av mine favorittlags fans.....Borussia Dortmund. 76 000 som synger, herlig :).
Moderator kan jo gjerne gjøre dette til en fast tråd hvor alle kan poste sine favorittvideoer om fotball.
81 264 tror jeg vi sier. Den ståtribuna til Dortmund er den største i europa. 28 tusen ståplasser bak det ene målet
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Rude, stewed and tattooed
Opprinnelig postet av MadMax
Det er absolutt ikke meningen å leke moderator eller være partypooper, men det ligger en milelang tråd her med bilder og videoer fra all verdens stadioner.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Beste arenaer i verden, størst gjennomsnitt publikum på kampene i Europa og blant beste, om ikke beste, fans i Europa..
Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914