Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde)
---------------------------
FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Hører at Rekdal nevner Gardarsson fra FFK mange ganger som outsider til toppscorer tittel..Men hvem er egentlig Gardarsson??
Huff.. Nå har sommerfuglene forvandlet seg tilmåker i magan min...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!
Opprinnelig postet av FFK1903
Sa Gardarsson igjen? Syns han sa navnet riktig nå, reagerte i hvert fall ikke på navnet da jeg hørte halvveis etter.
Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!
Han sa Gardarsson i studio i stad da han ble spørt om hvem som ble toppscorer i TL.. Han nevnte Gardar som en outsider!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av bateman
hvor er fo-fofana??!!må være skadet ellers utrolig spesielt at han ikke er med i troppen...
Fofana trena med Juniorlaget på lørdag, så han er hvertfall ikke skadet..
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av paco
Hva skjer? Kouadio og Kvisvik på benken!!! Ramberg fra start som ving??? Fofana ikke engang på benken??? hva skjer
hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Opprinnelig postet av bateman
hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen
Ramberg har helt klart mer å bidra med defensivt enn Kouadio og vi får satse på massivt offensivt spill på hjemmebane og heller være litt mer nyktre og forsiktige på bortebane. Det jeg så av Thomassen i sesongoppkjøringa var skuffende.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914