Buss, Lyn-FFK
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
hvor mange busser er det nå???
Ring Ulf Berg.
Buss nr 8 er i ferd med å fylles opp nå.
Libertà per gli Ultras!
http://www.brigaderodhvit.com
Opprinnelig postet av danan
da må det har blitt kjøpt mange biletter idag? for klokka 12.30 kjøpte jeg til buss 6
Opprinnelig postet av Marcus
da må det har blitt kjøpt mange biletter idag? for klokka 12.30 kjøpte jeg til buss 6
100-150 stk., er det mange ?? Jeg er skuffa over at det ikke går raskere.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Marcus
100-150 stk., er det mange ?? Jeg er skuffa over at det ikke går raskere.
ja det var jeg å, er tross alt fredag og si det er max 400 biletter som er kjøpt,
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Det har kanskje en sammenheng med at det er konfirmasjonshelg i distriktet denne helga.
Jeg får desverre ikke mulighet til å dra pga konfirmasjon, og det er sikkert flere med meg.
Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Opprinnelig postet av MA
Det har kanskje en sammenheng med at det er konfirmasjonshelg i distriktet denne helga.
Jeg får desverre ikke mulighet til å dra pga konfirmasjon, og det er sikkert flere med meg.
Et fåtall er med på det ja, men det skal ikke utgjøre flere 100 stykker.
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Opprinnelig postet av Liraren
Det er nok mange flere enn hundre stykker som er i konfirmasjon denne søndagen!
Flere 100 stykker er ikke 100 stykker.
Jeg er også i konfirmasjon, og Rune jeg tror nok det utgjør flere hundre desverre :(
Opprinnelig postet av jambo
, og Rune jeg tror nok det utgjør flere hundre desverre :(
Av de som reiser på bortekamper ?? Ytterst tvilsomt.
Kilde: F-B
Libertà per gli Ultras!
http://www.brigaderodhvit.com
"Rundt 3000 supportere er ventet til søndagens kamp mot Lyn på Ullevaal. 450 av dem tar bussen. 9 Fulle busser."
Kilde: F-B
Såpass mange som drar innover selv ?? Det har jeg ikke mye trua på selv om F-B skriver det.
Såpass mange som drar innover selv ?? Det har jeg ikke mye trua på selv om F-B skriver det.
Med tanke på optimismen du har vist i denne tråden er det vel INGEN som ble overrasket over denne kommentaren din, Rune? ;)
Vi får vente med å felle dom til imorgen. Jeg kjenner ialllefall ganske så mange som bor i Oslo - fra Fredrikstad og omegn - som skal på kampen, og de forrige kampene var det ganske så mange som valgte egen bil av ulike årsaker (selv har jeg hatt "gleden" av å dele buss med ei überivrig sangtante som var så rødvinsmarinert at det var flaut).
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Det tror jeg. Det er jo ikke bare selve konfirmasjonsbarna som ikke kommer. Det er jo nesten hele slekta. Uansett dårlig prioritering, FFK kamp er mye viktigere enn familietreff. =P Forresten. Jeg tar ikke bussen, er vel sikkert fler som meg.Opprinnelig postet av jambo
, og Rune jeg tror nok det utgjør flere hundre desverre :(Av de som reiser på bortekamper ?? Ytterst tvilsomt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914