Tarik på landslaget
Opprinnelig postet av Willy René
Det irriterer meg grenseløst at så mange fremhever Tarik som usportslig, se f.eks. på VG-forumet i dag. Jeg tror at de fleste av de som slakter ham på denne måten hadde vært lykkelige hvis han hadde blitt kjøpt opp av deres lag.
Tarik faller lett noen ganger ja, og han har også filmet, men det som kjennetegner ham mest er hans meget sympatiske fremtreden og det at han er en meget god fotballspiller.
Tarik er en meget god fotballspiller
Tarik ( i likhet med en del andre "lette" spisser) har en tendens til å filme/hjelpe til litt
Tarik har etter returen fra Holland lagt seg til en uvane med å komme sent i en del taklinger
Tarik gir et meget sympatisk inntrykk utenfor banen; på banen er han ikke spesielt sympatisk..
Det har ikke noe med rivalisering/jantelov/nedsnødde sarpinger/bergensere osv å gjøre. Det har med spillestil og oppførsel å gjøre. Av de beste spillerne i norge er antagelig Borges den som gjennomgående nyter størst respekt og det har med hele pakken å gjøre (utenfor og på banen)
matsinho
Ble medlem: 05 apr 06
Lagt til: 11 aug 11, 11:31
Endret: 11 aug 11, 12:25
Endret av: matsinho
Opprinnelig postet av foyn
Tarik er en meget god fotballspiller
Tarik ( i likhet med en del andre "lette" spisser) har en tendens til å filme/hjelpe til litt
Tarik har etter returen fra Holland lagt seg til en uvane med å komme sent i en del taklinger
Tarik gir et meget sympatisk inntrykk utenfor banen; på banen er han ikke spesielt sympatisk..
Jeg forstår at andre supportere ser på Tarik som en person å misslike. Men tror du andre spillere hadde blitt utsatt for samme kjøret om de hadde gjort det? Hadde Moa blitt uthengt på vgd om han falt i går? Mener du at Tarik takler styggere enn mange andre i TL? Jabbie har vel snart en halv kortstokk siden han ofte kommer for sent inn, men ingen henger ut han?
LSK fansen elsket Tarik selv da Tarik spilte der, og jeg får fortsatt bare positive ord om han når jeg snakker med LSK fans. Tror rett og slett de fleste hadde forandret mening hadde Tarik spilt for dem.
Forøvrig ble Tarik omtrent like hetset før han dro til Nederland.
tarik er en spiller som gir alt på banen, på både godt og vondt. han har vinnervilje, han skal vinne ballen, å da kommer han innimellom litt for hardt inn i taklinger. noen unødvendige stygge taklinger og gule kort har det blitt.
selv så liker jeg innstillingen hans, han jobber for laget. men syns han kan roe ned litt på taklingene sine. men han er ihvertfall en spiller som går foran med innsats. kan kanskje ikke sammenlignes, men barsom var også av den samme typen. selv om han var litt værre. men også en spiller jeg likte pga innsats.
Tarik er en spiller som spiller med hjerte utenfor drakta.Er veldig stor fan av Tarik.Men jeg er overhodet ikke fan av åssen han faller alt for lett i dueller.Håper han skjerper seg med den uvanen han har fått der!
---------------------------
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Jeg tror at Tarik vil blomstre enda mere neste år....da får han en hel trenings periode,for jeg mener Tarik trenger å trenes iform.
Han kom litt seint iår,og har slitt litt med små plager....men...dette er en gutt vi vil ha glede av i maaange år
Bjørn Helge Riise og Tarik Elyounoussi kommer inn i den norske landslagstroppen til EM-kvalikkampene mot Island og Danmark.
http://www.tv2.no/sport/fotball/landslag/riise-og-elyounoussi-inn-i-landslagstroppen-3571015.html
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Bjørn Helge Riise og Tarik Elyounoussi kommer inn i den norske landslagstroppen til EM-kvalikkampene mot Island og Danmark.
Jeg syns i grunn Thomassen snart burde få tatt seg en tur dit også. I hvert fall hvis John Arne Riise skulle være skadet.
Opprinnelig postet av Arte et labore
Opprinnelig postet av kjell-H
Bjørn Helge Riise og Tarik Elyounoussi kommer inn i den norske landslagstroppen til EM-kvalikkampene mot Island og Danmark.Jeg syns i grunn Thomassen snart burde få tatt seg en tur dit også. I hvert fall hvis John Arne Riise skulle være skadet.
Vilsvik i Godset er bedre.
Drillo har bekreftet at Tarik erstatter Moa i landslagstroppen mot Kypros.
Hvis Danmark slår Portugal trenger Norge bare å vinne med 10 mål mot Kypros (evt mindre, dersom Danmark vinner med mer enn ett mål)
Poenget mitt er at siden denne kampen er betydningsløs med tanke på muligheten for EM-deltagelse, bør Drillo våge å eksperimentere litt. Spillere som er på vei ut og neppe vil være faste i neste kvalik, kan med fordel benkes, så kanskje vi kan få se Tarik fra start?
Eller kanskje vi skal satse ultraoffensivt med 4-2-4 med Huseklepp-Carew-Braaten-Tarik og prøve på det umulige?
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Arte et labore
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 08 okt 11, 14:02
Endret: 08 okt 11, 14:03
Endret av: Arte et labore
Opprinnelig postet av Tøfflus
Hvis Danmark slår Portugal trenger Norge bare å vinne med 10 mål mot Kypros (evt mindre, dersom Danmark vinner med mer enn ett mål)
Må ikke du være så negativ ;) Det holder med 9-0 eller lignende hvis Portugal taper.
Taper Portugal 1-0 har de 20-11 i målforskjell
Vinner Norge 9-0 har vi 16-6.
Vi kan vinne med åtte mål også, men da må vi score mer enn 13 mål er det vel. 14-6 duger mot Kypros :p
tipper at danmark og portugal spiller uavgjort... vi er nok ute... synd vi dummet oss ut i parken
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av keiko99
synd vi dummet oss ut i parken
Synd at rutinerte spillere dummet seg ut ved å feste til 04 om morgenen 4 dager før en av landslagets viktigste kamper på flere år.
Forrige gang vi var så nær, ble drømmen ødelagt av to keepertabber, denne gangen ble den ødelagt av en fylletur på byen...
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Heia FFK
Danmark var et bedre lag i Parken, men Norge ga seg selv et vanskelig utgangspunkt når de spilte uavgjort hjemme mot Danmark også.
Når det er sagt så handler jo tråden om Tarik på landslaget. Jeg håper han får litt mer tid enn 5-6 minutter på tampen. Ikke fordi denne kampen er av betydning, men for å gi gutten smaken på å spille litt med Norges beste menn. Det kan gi litt ekstra spirit inn mot sesongavslutningen. I tillegg synes jeg Huseklepp til tider har noen vanvittige svake prestasjoner med flagget på brystet, og har irritert meg over at han ikke har blitt tatt av banen tidligere.
Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Er den som har stått frem mest i dagens landskamp i hvert fall, spesielt i førsteomgang, men målet kom nå.
Bare å gratulere med ny landslagsplass mot Nord- Irland
måååååååååååååååååååål Tarik
Håpet er en risiko man må ta.
Tarik leverer igjen en kanonopptreden på landslaget. På tide at han satses litt mere på der også. Huseklepp var jo et mareritt i hele går, han kanten på andre sia var vel ikke mye bedre før han kom inn sentralt.
Det er ikke mange landskapmer jeg har sett som kleppen har spilt bra
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914