Før kampen: Odd Grenland - FFK (kvartfinalen i cupen)
Er Rune Tribune med trompeten der og? Da blir det liv kan jeg tenke meg. Rai Rai
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Kanskje han kan spille denne?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
ST
Ble medlem: 24 apr 06
Lagt til: 13 aug 08, 13:04
Endret: 13 aug 08, 13:12
Endret av: ST
Hvordan er det egentlig med turen? Er det satt opp busser ?
Edit: Fant svar på ph sine sider
Semper Fi - Evig Troskap
FFK - Norgesmestere 06!
Opprinnelig postet av Husgutt
Er Rune Tribune med trompeten der og? Da blir det liv kan jeg tenke meg. Rai Rai
Skulle overraske meg stort om ikke Rune er der på lørdag. Trompeten har han derimot byttet ut med en mega-tromme.
Diskjusjonen går heftig angående den tromma :p Kanskje den blir brukt på lørdag, kanskje ikke..
Opprinnelig postet av Oddranee
Skulle overraske meg stort om ikke Rune er der på lørdag. Trompeten har han derimot byttet ut med en mega-tromme.
Diskjusjonen går heftig angående den tromma :p Kanskje den blir brukt på lørdag, kanskje ikke..
Så det er ikke tromma som er TIFO allikevel?
Noen som vet hvor mange billetter det er solgt ? På ph sin tribune ?
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Mener de snakket om 200 på oddforumet... Dårlige greier.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 14 aug 08, 17:15
Endret: 14 aug 08, 17:16
Endret av: Patrioten
Kampen alle vil spille
Odd-trener Dag-Eilev Fagermo er usikker på om han skal velge Anders Rambekk eller Kenneth Dokken som venstre indreløper. Det er også tett kamp mellom Jacob Sørensen og Fredrik Gulsvik før kvartfinalen mot Fredrikstad.
http://www.ta.no/lokal_sport/fotball/article3718490.ece
- Vi er gode nok
Nykommer Alex Valencia (28) er overbevist om at Odd Grenland har godt nok lag til å slå Fredrikstad ut av cupen - selv om han sitter på benken.
Mener de snakket om 200 på oddforumet... Dårlige greier.
Det syns jeg, som deg Husgutt, er dårlige greier !
Burde vært mange fler som stilte opp når guttane er i en kvartfinale i cupen !
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Synd det er liten interesse i Plankehaugen for å dra til Skien på lørdag. Er ennå et par dager igjen, så det er fortsatt tid.
Hadde jo vært moro hvis det hadde kommet oppimot 1000 fra PH så vi kanskje kunne ha slått vår publikumsrekord fra 1938 som lyder på 10 245. Men enten det kommer 1000 eller 200 fra plankehaugen så tror jeg det blir rekord, fordi billettsalget når nye høyder i disse dager.
Opprinnelig postet av Dokka
Går dennne kampen på stadion (på tv), noen som vet?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Noen som vet om fristen for plankehaugen-turen til Odd-kampen er utløpt?
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av Erlend20
Noen som vet om fristen for plankehaugen-turen til Odd-kampen er utløpt?
En halvtime igjen nå. Se tråden Roy skrev. Hvis du ikke rekker det kan du kanskje ringe.
jeg vet desverre ikke før ikveld om jeg kan være med eller ikke. har lova å hjelpe en kamerat med huset. men det kan hende jeg blir ferdig ikveld. så da blir det vel for sent å si ifra.
Opprinnelig postet av scheien
jeg vet desverre ikke før ikveld om jeg kan være med eller ikke. har lova å hjelpe en kamerat med huset. men det kan hende jeg blir ferdig ikveld. så da blir det vel for sent å si ifra.
Går sikkert å møte ved bussene imorra og høre om noen busser har ledige plasser. (som de garantert har) Har gjort det sjøl jeg.
Ugh har en følelse at dette blir en vanskelig kamp.
Får satse på at Grönis klarer å innprente guttane disiplin og innsats, Odd er vant til å vinne kamper.
Regner med at det er ett problem at vi har fått det eneste "lette" laget igjen.
GÅ SJÆL RHINO!
Her er laget:
Runar
PAC Gerrbrant Raio Pereira
Ramberg Kasey Gashi Kvisvik
Tegan Barsom
Ophaug ute med skade.. Men vi har et bra lag.. Fryker alikevel at detta blir en svært vanskelig kamp. Kunstgress, bortekamp, Kovacs, vi har ikke spisser...
Faen, vil heller ha Fofana enn Tegstrøm...
Faen, vil heller ha Fofana enn Tegstrøm...
Helt enig. Men dessverre er det ikke vi som tar ut laget, hehe. Når begynner forresten kampen i dag?
1900
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914