Under kampen Odd-FFK cup
Gode svar fra Grönis, og enda bedre kritiske spørsmål fra Bergstrøm :)
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Så bare såvidt redninga fra Isaksen før tv2Sport slo seg av, men står han ikke meget langt ute?
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Veit ikke, men Runar var også langt ute på bommen til Kovacs..
Dette var surt, og jeg forstår ikke at Fofana skulle ta straffe, kan tenke meg alle satt med en vond følelse som selvsagt måtte stemme i rundt stuene da...
Uansett er det mest skuffende å se hvordan enkelte spillere opptrer i ordinær spilletid.
Møkk dårlig kamp av FFK. Tror ikke jeg er farget av Wehrmans uheldige utspill, når jeg sier at minst 60% av pasningene bommet. Barsom vår bestemann, Trulsen visste fysiske og psykiske egenskaper som gjør at det mye bedre å satse på han enn afrikanerene(litt lettvint, men endog).......
Grønhagen hadde vel ikke mye valg med straffeskytterne. Den eneste som ellers kanskje kunne skutt var Hans Erik, men Grønis satset på unggutta og det er greit det. Synd at Trulsen ikke avgjorde bare. Virket frisk i dag. Jo forresten det var en til som kunne ha skutt men han ville jo ikke fullføre kampen! Takk Kasey!!
Opprinnelig postet av Bærra
Grønhagen hadde vel ikke mye valg med straffeskytterne. Den eneste som ellers kanskje kunne skutt var Hans Erik, men Grønis satset på unggutta og det er greit det. Synd at Trulsen ikke avgjorde bare. Virket frisk i dag. Jo forresten det var en til som kunne ha skutt men han ville jo ikke fullføre kampen! Takk Kasey!!
Var en til, Ramberg, men han var vel igang med pressen og jobba med ny kontrakt for han og Kvisvik. Bare oss igjen fra Fredrikstad (BUHU)....
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Bærra
Den eneste som ellers kanskje kunne skutt var Hans Erik, men Grønis satset på unggutta og det er greit det.
Var en til, Ramberg, men han var vel igang med pressen og jobba med ny kontrakt for han og Kvisvik. Bare oss igjen fra Fredrikstad (BUHU)....
Hans Erik = Ramberg
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av bjorn
Dette var surt, og jeg forstår ikke at Fofana skulle ta straffe, kan tenke meg alle satt med en vond følelse som selvsagt måtte stemme i rundt stuene da...
Uansett er det mest skuffende å se hvordan enkelte spillere opptrer i ordinær spilletid.
Det skjønte ikke jeg mye av heller.. Gutten har ikke spilt tippeliga fotball på ett år.. men samtidig, var han bedre enn Tegstrøm? Hørte at Tegstrøm var HORRIBEL idag..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Opprinnelig postet av bjorn
Det skjønte ikke jeg mye av heller.. Gutten har ikke spilt tippeliga fotball på ett år.. men samtidig, var han bedre enn Tegstrøm? Hørte at Tegstrøm var HORRIBEL idag..
Tegstrøm var så ræva at jeg ble glad når han ble skada.. Ja, jeg vet det er slemt
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
for en herlig innstilling husgutt. Du håper egne spillere blir skadet. Du må virkelig elske klubben og spillerne. tosk. Det dummeste jeg har lest her inne. Håper egne spillere blir skadet. Du overgår deg selv.!
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Drit i cupgullet. Dere går vel for seriegull. Et seriegull teller så uendelig mye mer! Lykke til!
Opprinnelig postet av Liraren
for en herlig innstilling husgutt. Du håper egne spillere blir skadet. Du må virkelig elske klubben og spillerne. tosk. Det dummeste jeg har lest her inne. Håper egne spillere blir skadet. Du overgår deg selv.!
jeg må være enig med deg at jeg ikke liker at han ble skadet. men jeg håper for all del at han ikke starter en kamp for oss på lang tid., han er helt elendig.
vi må ha noen nye spisser. hvis ikke kan vi se langt etter medalje.
Opprinnelig postet av Husgutt
Tegstrøm var så ræva at jeg ble glad når han ble skada.. Ja, jeg vet det er slemt
Skjønner hva du mener - den skaden gjorde sitt til at vi fikk in Trulsen og Tegstrøm av banen - for der hadde han ingenting å gjøre
PS.
Ønsker ikke at noen skal bli skadet - ikke en gang motspillere
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914