Før kamp Kamma - FFK
Bob Page
Ble medlem: 16 jan 06
Lagt til: 16 aug 08, 22:45
Endret: 24 aug 08, 18:17
Endret av: FFK1903
Ok. Bare serien igjen i år. Wherman er ute i denne kampen. Tegan viser nok en gang at han ikke duger som spiss.
Laget :
Runar
opphaug- raio - gerrbrant - Wallace
Thommasen - ramberg - gashi - Barsom (kvisvik hvis ikke ny spiss eller Gardar tilbake)
Trulsen (hvis ikke Gardar er tilbake) - Ny spiss (barsom hvis ikke ny spiss eller Gardar tilbake)/Gardar
---------------------------
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Svensken
Ophaug- Piroja- Gerrbrand- Wallace
Chwartek- Gashi- Barsom- Thomassen
Trulsen- Tegstrøm
Benken: Runar og 6 juniorer....... Forhåpentligvis har vi ett par nye å dytte inn....
De nye spillerne du håper på har jeg gitt opp, så vi får sette opp et lag med de som er i troppen i dag.
Runar
Pål - Gerrbrandt - Raijo - FPW
Koadoui/Barsom - Ramberg - Gashi - Kvisvik
Tegstrøm - Trulsen/Barsom
----------------------Runar--------------------
Czwartek--Gerrbrand--Piiroja--Wallace
Barsom--Ramberg--Gashi--Thommasen
--------------Trulsen--------Fofana-------------
FPW ?
-------
Opprinnelig postet av Bob Page
FPW ?
Pereira
Åh, han mener WFP ?
-------
solano2
Ble medlem: 30 mar 07
Lagt til: 16 aug 08, 22:56
Endret: 16 aug 08, 22:57
Endret av: solano2
Opprinnelig postet av Bob Page
FPW ?
Nei, FHM.
Opprinnelig postet av solano2
----------------------Runar--------------------
Czwartek--Gerrbrand--Piiroja--Wallace
Barsom--Ramberg--Gashi--Thommasen
--------------Trulsen--------Fofana-------------
Bør bli laget dersom ingen nye kommer inn i løpet av neste uke.
Hvis du ikke vil skjønne det så er det greit for meg..
Har vi så mange venstrebacker som heter Pereira da?
Nye kommer, tro meg....... Så vil jeg ha lojale spillere. Resten kan finne noe annet å gjøre. Dem som bruker tiden på å undergrave den sportlige ledelsen vil jeg ikke se i FFK drakt.....
Mange muligheter her ser jeg. Barsom har så langt blitt foreslått over alt unntatt som keeper nesten! -Hadde det vært en tanke å brukt enten Martinsen eller Gerrbrandt i rollen til Wehrman. Eller mister vi for mye forovermoment da syns folk? Har ikke tenkt over hvor god noen av dem er til å holde på ballen under press, da dette vel ikke er det dem driver mest med som stoppere, men hvertfall Gerrbrandt er vel en habil passningslegger.
dommær a' dommær!
Hvorfor kan ikke Kasey spille mot kamma? Jeg trodde rødt i cupen ikke fikk konsekvenser i serien. Men han må kanskje sone ettersom vi er ute av køppen.
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
Opprinnelig postet av Grasrota
Mange muligheter her ser jeg. Barsom har så langt blitt foreslått over alt unntatt som keeper nesten! -Hadde det vært en tanke å brukt enten Martinsen eller Gerrbrandt i rollen til Wehrman. Eller mister vi for mye forovermoment da syns folk? Har ikke tenkt over hvor god noen av dem er til å holde på ballen under press, da dette vel ikke er det dem driver mest med som stoppere, men hvertfall Gerrbrandt er vel en habil passningslegger.
Elvestad er god i den rollen.. Men skjer nok ikke at han får sjansen gett..
Ære være Fredrikstad
Nei, Grønis har vell gitt klart uttrykk for at Elvestad ikke er en mann som satses på for tiden.. For synes denne gutten bør få noen innhopp fremover også!
Fredrikstad - Laget i vår by!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Svensken
Ophaug- Piroja- Gerrbrand- Wallace
Chwartek- Gashi- Barsom- Thomassen
Trulsen- Tegstrøm
Benken: Runar og 6 juniorer....... Forhåpentligvis har vi ett par nye å dytte inn....
Frekt med PAC på vingen! Han har jo bare blitt bedre og bedre til å komme seg til innlegg de siste åra.
Men i denne varianten er det vel også plass til Kråkerøygutten Ramberg sammen med Gashi sentralt og Barsom foran i stedet for Tegstrøm?
dommær a' dommær!
elvestad var frisk i cupkampen mot løv ham de minuttene han spilte. men han spiller grunnet prestasjoner på trening og 2lag ikke i første 11ern til A-laget.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen
Hvorfor kan ikke Kasey spille mot kamma? Jeg trodde rødt i cupen ikke fikk konsekvenser i serien. Men han må kanskje sone ettersom vi er ute av køppen.
Hadde vi slått Odd, måtte Kasey måtte stå over i semin. IOM at vi røk, må han stå over i serien. Håper bare at han ikke før mer en en kamp....
-------
Det skal mye til og flere en en kamp når du for ett gult og ett til som blir til Rødt selv sagt. Så han for en kamp
Dommere:
Hoveddommer: Johnsen, Ken Henry
Assistentdommer: Tøsse, Magne
Assistentdommer: Havig, Øystein
Observatør: Eriksen, Ivar A
4.dommer: Hagen, Tom Harald
Problemet er at han drøyde med å gå av banen, omtrent som Ringberg gjorde og han fikk 2 kamper...
-------
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914