Ekstraordinær generalforsamlig + Norge – Makedonia på Stadion
Rune Haugen
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 02 sep 08, 14:24
Endret: 02 sep 08, 14:26
Endret av: Rune Haugen
http://webhotel.enkelweb.no/plankehaugen27/default.asp?artid=265
http://webhotel.enkelweb.no/plankehaugen27/default.asp?ArtID=269
Er ikke greit å få bestemt seg hva en skal gjøre ?? Begge går på samme tiden.
Møt opp og støtt Norge og Tarik. Dette står det , men vi bør vel være med på møte også vel ??
Begynner og bli en gjenganger disse herre Ekstraordinære generalforsamlingene nå:)
---------------------------
Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!
Så lenge det blir forandringer så må jo det til.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så lenge det blir forandringer så må jo det til.
Ja, men Roy er vel en gladgutt. Hvem skal inn for han?
Og hvorfor måtte han legge inn årene?
Det er ikke Roy dette møtet gjelder. Det er ang. ansettelse 1 eller 1/2 årsverk på supportersjappa. Ang. Roy lar jeg vær å uttale meg. Ikke mitt bord.
Plankehaugen innkaller til ekstraordinær generalforsamlig, tirsdag 9. september kl. 19.00 på 1903 Supporterkafé.
Agenda:
1. Ansettelser på 1903 Supporterkafé
det er grunnen til generalforsamlingen, mener å ha hørt rykter om at den skal bli flytta..
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av FFKgutt1
Plankehaugen innkaller til ekstraordinær generalforsamlig, tirsdag 9. september kl. 19.00 på 1903 Supporterkafé.
Agenda:
1. Ansettelser på 1903 Supporterkafédet er grunnen til generalforsamlingen, mener å ha hørt rykter om at den skal bli flytta..
Heller tvilsomt. Jeg har ringt Jaran om dette, og de må gi ut ny varsel 3 uker før. De hadde for knapp tid å forandre på dette. Hvis de skal forandre så må dette komme på Plankehaugens hjemmeside umiddelbart. Det er tross alt tirsdag dette møtet skal gjennomføres.
Jaran sa at de skulle prøve å få gjennomført møtet så fort som mulig sånn at vi rekker kampen. D.v.s. gjerne starte møtet før nevnte tidspunkt. Si da f.eks. 18.45, og så bruke 5 min. på å vedta hele greiene, og så stikke av gårde på Stadion.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914