Før kampen: FFK - Tromsø (8. serierunde)
Det er sant ja, men realistisk sett er vel det det sterkeste laget vi kan stable om dagen?
Ingen Piiroja? Skal vi virkelig sette ut vår beste spiller hittil i sesongen ?
---------------------------
Alltid FFK!
Håper på dette laget mot Tromsø:
Staw
Askar Martinsen Piiroja Wallace/Thomassen
Barsom Borges Ramberg Kvisvik
Everton Tegström
- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!
Opprinnelig postet av Bob Page
torsdag, med påfølgende cupkamp 3 dager senere..... Vi stiller nok med følgende lag :
Jeg aldri skjønt hvorfor cupkamper blir prioritert på den måten og seriekamper blir flyttet i hytte i uvær. Hvorfor ikke spille cupkamper i midtuka og heller kjøre seriekampene fast i helgen? Sikkert kjekt for Tromsø-supporterne som vil følge laget og dra ned til Fredrikstad på en torsdag...
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 04 mai 09, 11:50
Endret: 04 mai 09, 11:50
Endret av: Rey
Er lettere for smålagene å få frigitt spillerne fra jobb i en helg i forholdt til på en hverdag. I tillegg skal jo de tidlige rundene være en fest for smålagene. Festen blir vel da litt begrenset hvis kampen går på en hverdag. Greit å tenke litt på de nedover i divisjonssystemene også :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Eller dette
Pac Gerrbrandt Piiroja Wallace
Askar Borges Wehrman Barsom
Kvisvik
Everton
pac er nok ikke skadefri (har ikke snakket med han nå i det siste, men jeg antar at han ikke er klar)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Eller dette
Pac Gerrbrandt Piiroja Wallace
Askar Borges Wehrman Barsom
Kvisvik
Everton
Enig i dette, men vil ha Gashi inn i stedet for Werhman, Gashi springer, det gjør ikke Wehrman. Kan Martinsen spille istedet for Pac ???
Spiller nok ingen rolle hva du vil ettersom Gashi er suspendert :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Håper vi får se dette laget snart.
Staw
PAC Gerrbrandt Vidar Pereira
Askar Borges Gashi Barsom
Gardar Everton
Så du mener Raijo Piroija har spillt seg ut av laget? Sett noen kamper i år du heller???
Opprinnelig postet av Rey
Spiller nok ingen rolle hva du vil ettersom Gashi er suspendert :)
Det er helt utrolig hvor trege noen er til å oppfatte. Til dere som bruker tid på å få tak i ting: Tarik ble solgt ifjor, så han kan heller ikke spille for FFK mot Tromsø
michael collins
Ble medlem: 29 jun 06
Lagt til: 04 mai 09, 14:13
Endret: 04 mai 09, 14:38
Endret av: michael collins
Tromsø vil sannsynligvis ha alle nøkkelspillere disponible til denne kampen, og stiller i så fall trolig slik (4-4-2):
Sead Ramovic; Tom Høgli - Tore Reginiussen - Miika Koppinen - Hans Åge Yndestad; Ruben Yttergård Jenssen - Tommy Knarvik - Helge Haugen - Joel Lindpere; Morten Moldskred - Sigurd Rushfeldt.
Innbyttere: Marcus Sahlman, Douglas Sequeira, Lars Iver Strand, Kevin Larsen, Martin Knudsen, Remi Johansen (U 19).
Tore Reginiussen fikk et overtråkk i forrige uke, og er litt usikker. Hvis han ikke er helt restituert spiller Douglas Sequeira ved siden av Koppinen. Ruben Yttergård Jenssen ble i går kåret til månedens unge spiller i april, og er en kreativ spiller i sterk framgang. Vi regner FFK som favoritter på hjemmebane, men håper selvsagt på poeng.
Tromsø IL: Nord-Norges stolthet
Hvor er Gerrbrand hen da? Fortsatt skadet eller er det noe i ryktene om at gutten er tørst?
Sant sant, men tror ballen ville gå raskere langs bakken med disse spillerne. Har sansen for det.
Dersom Gerrbrand er skadefri og klar til kamp (tørst eller ei), synes jeg han bør starte. Ikke at Vidar på noen som helst måte er en syndebukk. Men er ikke Gerrbrand bedre i markeringsspillet, samt i oppspillsfasen?
Kunne også håpe PAC snart er tilbake. Han er tryggere bakover, og (tadaaaaaaa) bedre offensivt. Vet det siste høres overmåte teit ut, men PAC har det med å komme på noen overlapp som ofte skaper farligheter.
Så håper jeg for guds skyld det er slutt på Ramberg som hengende spiss.
Opprinnelig postet av Martin
Vi slipper vertfall Lindpere
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=562547
NøFF NøFF!! Dette henger ikke på grep i det hele tatt.
Nei, jeg synes det er teit at man ikke kan få lov til å reagere på supportere som opptrer som idioter. Det er da bedre å vise fingeren enn å kaste ting på de eller spytte på de som flere har gjort.
Her er laget mitt mot Tromsø:
Skjeggemann
Mossegutt 1 - Mossegutt 2 - Bolleklipp - Bursdagsbarnet
Super-Ray - Ajax - "Michael Ballack" - 77
Brasilianeren - The Lionheart Boy
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)
Opprinnelig postet av Martin
Det var kanskje litt drastisk straff.... jeg måtte le litt nåVi slipper vertfall Lindpere
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=562547
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Sålenge Kasey ikke starter så gir jeg balle. Slipp til Borges og talentet Elvestad. Samt kan både Barsom og Thomassen gjøre en langt bedre jobb sentralt enn Wehrman som definitivt kan glemme ny kontrakt med klubben.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914