Pressekonferanse torsdag klokken 09.00
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 27 jan 10, 22:15
Endret: 27 jan 10, 22:16
Endret av: Lemmy
Jeg håper det, kjenner jeg ble gla nå.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Det trodde dere sist de hadde pressekonferanse.hehe
Nei har nok bare med økonomien å gjøre tenker jeg.Men hva en det nå er så blir det spennende å høre hva di har så si.
Blir det noe om Nordlie så er det nok at de sier at styret har full tillit til han.
You'll Never Walk Alone
Forrige gang stod det vel at det var om økonomien. Kl 09.00 om økonomien? Kan vel være for å hinde spekulasjoner når TN ikke leder trening?
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Det går rykter om at FFK har hatt møter med advokaten til nordlie ang lønnen hans.
At Nordlie skal fortsette men at han går ned i lønn.Kan være det de kommer å si evt om trener siden imorgen el så tror jeg det mest går på om ffk blir konk el ikke
You'll Never Walk Alone
Tviler på at FFK arrangerer pressekonferanse dersom det kun er snakk om at Nordlie går ned i lønn. Endten er det noe med økonomien, eller så er det at Nordlie er ferdig i FFK. Som Dokka sier, så er det vel lite sannsynlig at de har pressekonferanse om økonomien kl 9, derfor er det nok overhengende fare for at Nordlie har ledet sin siste trening i FFK.
Og når er vanlig å holde en pressekoneranse??? Tull, de begynner og jobbe klokken 08.00 i FFK.
Se på hvem som skriver under innkallingen, Svein har ikke noe med økonomien til FFK Sport AS å gjøre.. så nå er det bare å kose seg med whiskey i morgen tidlig ;-)
Opprinnelig postet av becks723
Se på hvem som skriver under innkallingen, Svein har ikke noe med økonomien til FFK Sport AS å gjøre.. så nå er det bare å kose seg med whiskey i morgen tidlig ;-)
Så hvis ikke svein har noe med det økonomiske å gjøre?Kan du da fortelle meg hvorfor han sitter så mye møter ang økonomi da??hehe
Ta hel å bruk whiskey deres til å trøste drikke når dere får beskjed at Nordlie har full tillit.hehe
Men tviler på at det har noe ang Nordlie å gjøre imorgen
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av becks723
Du bør ikke bli styreleder,hehe
Opprinnelig postet av kjell-H
Blir det noe om Nordlie så er det nok at de sier at styret har full tillit til han.
Er villig til å vedde ei kasse Whisky med deg på at Nordlie er ferdig imorgen...
Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 27 jan 10, 23:10
Endret: 27 jan 10, 23:48
Endret av: marle
NRK siterer FFKSUPPORTER.NET med kildehenvisning
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Og når er vanlig å holde en pressekoneranse??? Tull, de begynner og jobbe klokken 08.00 i FFK.
Pressekonferansene til FFK er vel vanligvis sånn midt på dagen en gang? Dersom Nordlie er ferdig ville det også være naturlig å melde dette før treningen.
Opprinnelig postet av A.Hegerfors
Er villig til å vedde ei kasse Whisky med deg på at Nordlie er ferdig imorgen...
Hehe.Drikke ikke whiskey for jeg blir ikke helt meg selv da.hehe.Er bare ærlig.Men kasse øl så snakker vi deal
You'll Never Walk Alone
Deal!
Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2
Opprinnelig postet av A.Hegerfors
Deal!
oki
You'll Never Walk Alone
Fikk en tekstmelding fra Henriksen at det gjelder TN...hehe
Opprinnelig postet av Tiger
Fikk en tekstmelding fra Henriksen at det gjelder TN...hehe
Er ikke Henriksen ute av stadionportene da ?
--
facebook.com/FreddyGPaulsen
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 27 jan 10, 23:18
Endret: 27 jan 10, 23:19
Endret av: Holters
Ta hel å bruk whiskey deres til å trøste drikke når dere får beskjed at Nordlie har full tillit.hehe
Du skal få én liter The Glenlivet single malt whisky 12 years av meg levert på døren om morgendagens pressekonferanse ikke har noe med Nordlies avgang å gjøre.
Tør du å vedde imot? Siden du er så bastant.
Alt tyder jo på at dette har med Nordlie å gjøre!
Edit: POKKER'n! Jeg var for sent ute! Any other takers?
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914