1. runde NM: Trosvik - FFK (Torsdag kl 18)
Du kan også laste ned geniale og gratise Screamer Radio (Søk på Google) Som gir deg enkel tilgang til et par hundre Radiokanaler fra hele verden, inkludert Radio Fredrikstad
---------------------------
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Det høres ut som SRS filmer kampen også. Da må vi prøve å følge med på evt mål + assist.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hører nå og takk for det. D virker som om at FFK forsatt lider under ; ja, dere vet hva jeg mener. 15 min og 3 Trosviksjanser.Det høres ut som SRS filmer kampen også. Da må vi prøve å følge med på evt mål + assist.
Opprinnelig postet av 1947modell
Hører nå og takk for det. D virker som om at FFK forsatt lider under ; ja, dere vet hva jeg mener. 15 min og 3 Trosviksjanser.Det høres ut som SRS filmer kampen også. Da må vi prøve å følge med på evt mål + assist.
Jo, men så har vel ikke FFK spilt noe bra i cupens innledene runder, ihvertfall ikke siden 2006...
To Telos Arheezee Torah
0-1 til FFK og Brevik har fått sin første orgasme!
ffk1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 13 mai 10, 18:21
Endret: 13 mai 10, 18:23
Endret av: ffk1903
Svensken har sørget for 1-0 i hvert fall, håper de putter et par til så vi slipper noen pinlige overtidsminutter og dritt allerede i første runde.
Skal si det plinger godt og jevnt på liveoppdateringen til siste.no nå i hvert fall.
Det kommer aldri i verden til å bli noe overkjøring i denne kampen, Trosvik kommer til å ofre seg 113% i alle dueller i denne kampen. Jeg er fornøyd bare vi vinner.
0-1 Mattias Andersson (noen som kan hjelpe med assist??)
trillan
Ble medlem: 29 okt 05
Lagt til: 13 mai 10, 18:36
Endret: 13 mai 10, 18:36
Endret av: trillan
Opprinnelig postet av ffk1903
Skal si det plinger godt og jevnt på liveoppdateringen til siste.no nå i hvert fall.
I dag er perfekte dagen å ha den berømte drikkeleken for russen her i hus! En slurk for hver pling! Skål Fredrikstad!
Modum - Strømsgodset 1-0, Korsvoll - Moss 1-0, Malvik - Ranheim 1-0.
Det er ikke bare FFK som sliter. Dette er vanskelige kamper med masse dueller, måk, mæl og oppjaget spill.
Modum - Strømsgodset 1-0, Korsvoll - Moss 1-0, Malvik - Ranheim 1-0.
Det er ikke bare FFK som sliter. Dette er vanskelige kamper med masse dueller, måk, mæl og oppjaget spill.
HUMM.. Modum FK - Strømsgodset 0 - 4 ?
Hvor gammel er denne Sørvik som spiller spiss for Trosvik?
Sats på talentene!
Herlig Mulac! Bra at han får score på seg selvtillit.
0-2, Dino ,med assist av Valesnia
To Telos Arheezee Torah
Opprinnelig postet av trillan
Er Aune hos dere heller ?Det spiller jo ingen rolle hvor han befinner seg. Ryker vi ut av cupen så blir han dyr for oss. Det virker som vi får en sjanse til i 2.runde. Det virker som Trosvik er det førende laget.Opprinnelig postet av ffk1903
I dag er perfekte dagen å ha den berømte drikkeleken for russen her i hus! En slurk for hver pling! Skål Fredrikstad!
Smil 1947modell! Vi leder 2-0.
Prøv å komme med noe postitivt da, hadde vært litt ålreit det også vel?
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av trillan
Er Aune hos dere heller ?Det spiller jo ingen rolle hvor han befinner seg. Ryker vi ut av cupen så blir han dyr for oss. Det virker som vi får en sjanse til i 2.runde. Det virker som Trosvik er det førende laget.Opprinnelig postet av ffk1903
FFK imponerte ikke akuratt mot Sprint/jeløy, Kongsvinger og Bryne i 2006 heller, likevel tok vi cupgull det året...
To Telos Arheezee Torah
3-0 ved Valencia og mye skal til om vi ikke tar oss videre nå.
Eirik Laabak inn for FFK! Morsomt!
Har man lov til å bytte inn 4 spillere hvis ett av byttene er keeperbytte?
FFK har gjort følgende bytter:
Masalin for Staw
Laabak for Thomassen
Og nå skal FFK gjøre to bytter.
Var bare Askar som gikk ut til fordel for Borges, og nei det kan man ikke. Det har hørt, er at det ble gjort et forsøk med den regelen for noen år siden, men det ble bare virrvarr...
To Telos Arheezee Torah
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914