Kamptråd: Bryne - Fredrikstad 7 november
Fytti helvete for en målsjanse ved Amin Askar. SYND!!!
Opprinnelig postet av kratos
Fy faen å kjedelig Solheim er å høre på i forhold til Breivik....
Jeg fatter ikke hva de tenkte på.
---------------------------
Hater hat!
Nettopp, vi MÅ ha seier her, uansett hvordan det går med Sarp, for å få "den gode følesen" forran kvaliken....
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Steike for en sjanse.. Der er vi heldige..
For noen jævla elendige stoppere vi har!!! Nå var det Piiroja sin tur til å drite seg fullstendig ut med en helt hodeløs heading "tilbake" mot Masalin.
Masalin er heller ikke hva jeg vil kalle stabil god.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 07 nov 10, 13:44
Endret: 07 nov 10, 13:44
Endret av: Knuty
Så får faen meg pædde straffe også.. 2-0.
DA er det slutt, uansett hvor positive folk forsøker å være i dag..
Straffe til Sarpsborg.
http://twitter.com/banksy8
Straffe til Sarpsborg 08.
Tvilsomt. Ballen blir skutt opp i hånda til Alta-spilleren.
2-0 til Sarpsborg, og opprykket er mer eller mindre klart.
Det blir ikke noe fest på Alta-spillerne i Fredrikstad i kveld.
Hater hat!
Typisk at 08 får en meget billig straffe !!!
Bare å gratulere Sydney FC med opprykket til Tippeligaen! Nå kommer vi til å ha vemmelige kommentarer fra de blå faene der oppe i ett år... merker jeg blir deprimert.. :/
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Veldig synd at Snærk fikk den enkle straffen på slutten av 1. omg. De så litt smånervøse ut etterhvert. Men uansett er dette helt som forventet. Hadde aldri trodd at Snærk skulle rote bort dette hjemme mot Alta.
Må bare gratulere ledelsen i klubben (står over navn...) som har klart å sende ligaens soleklart mest talentfulle og erfarne mannskap, og med ligaens suverent største publikum og beste stadion i ryggen, ned på kvalik-plass. Jeg har egentlig ikke ord for det som har skjedd. Bortsett fra en god periode på forsommeren, har hele sesongen vært en usedvanlig vaklevoren greie. Ikke mål og mening på noe som helst.
Vel, får holde den verste vreden innabords til vi har gjort unna kvaliken. Men taper vi den (noe jeg mener vi har god grunn til å frykte slik forsvaret vårt spiller om dagen) så tror jeg det kommer til å gå en kule varmt her inne på forumet. Og det har jeg all mulig forståelse for.
Ramberg --> Sparken
Inn: Elvestad
Ophaug --> Selg til Ranheim
Inn: Sanpreet Singh
Tegstrøm --> Selg til hvem som helst
Inn: Odi
Valencia --> Selg
Inn: hvem som helst
Masalin --> `Bli kvitt han
Inn STAW
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Gratulerer FFK med en ny ørkenvandring i breddefotballen, haha fy faen så dårlig lag.... Garantert at de taper første kamp i kvalikken , vips ferdig for i år og MANGE ÅR fremover!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvordan skal vi klare å slå Hønefoss? Eller Ranheim? Husker sist vi spilte mot RANheim på stadion...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
ALT håp er ikke ute selv om det virker som det. Alta snudde jo 0-3 til 4-3 mot Sarpsborg i forrige kamp.
Og julenissen lever i beste velgående...
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 07 nov 10, 14:00
Endret: 07 nov 10, 14:02
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Supreme NTM
ALT håp er ikke ute selv om det virker som det. Alta snudde jo 0-3 til 4-3 mot Sarpsborg i forrige kamp.
Har sarpsborg i det hele tatt mistet poeng etter å ha tatt ledelsen på hjemmebane i år?
Edit: Eneste gang var i 1-1 kampen mot Bodø i juli.
ballen er rund......
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Gratulerer FFK med en ny ørkenvandring i breddefotballen, haha fy faen så dårlig lag.... Garantert at de taper første kamp i kvalikken , vips ferdig for i år og MANGE ÅR fremover!!!!!!!!!!!!!!!!
Hm. Da fikk jeg desverre rett ang ansettelsen av Aune og salget av Wallace, folk tror vi har økonomiske problemer nå, bare vent til neste år, da minst halvparten av publikum forsvinner, sponorer trekker til Sarp. Dette kunne faktisk vært unngått hvis ledelsen hadde trukket hue ut av ræva og faktisk sett hva som har foregått på banen....
wakka wakka wakka ( < o o o o o o o
Nå er det plutselig Strømmen som har fjerdeplassen! Det må vel være det letteste laget vi kan få i første kvalikkamp..?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914