FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen
http://dt.no/sport/mif/striden-ingen-tjener-pa-1.5964824
Kan dere lese hva Mads betyr og hvordan han er som type.
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Det er ikke alltid FB har rett, så selv om de skriver at de "er kjent med at en mulig investor skal være positiv til å gå inn å hjelpe til rundt finansieringen av Hansen" behøver det ikke medføre riktighet. De skrev et par timer før pressekonferansen som ble holdt da Tarik skrev under at " etter det f-b erfarer er ikke Tarik tema for denne pressekonferansen". Dette måtte de selvfølgelig skyndte seg å fjerne da nesten "alle" visste det den siste timen før det ble offisielt.
En annen ting er at f-b overhodet ikke burde skrevet dette dersom de visste at det medførte riktighet. Det vil jo da bare gi Mjøndalen blod på tann og stå steilhardt på krava siden de vet at en investor sitter med lommenboka åpen.
Men håper det snart løser seg - for alle parter.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Greaker
Ble medlem: 13 mai 06
Lagt til: 18 jan 11, 16:38
Endret: 18 jan 11, 16:46
Endret av: Greaker
Anbefaler alle og lese dt.no
Står mye der også om saken som ikke FB refererer til.
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
http://www.demokraten.no/ffk/article5454546.ece PH trår kansje til.
Ingen med "Råtips" i kveld ?
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
Opprinnelig postet av Greaker
Ingen med "Råtips" i kveld ?
Kom igjen æ folkens. Jeg drøyer litt med neste råtips.
Spådom: Fredag 21. jan - 13:00 kommer nyheten, ffksupporter.net er først ute!
[ironi] Har sikre kilder! [/ironi]
Råtips
Torsdag 1350 publisere FB at de har sikkre kilder på at forhandlingene med Mjøndalen har brutt sammen, 1400 samme dag signere Mads for FFK :D
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Marching on together!
Samme om det er småpenger hvis vi ikke har de småpengene.
Det er akkurat den holdningen om å bruke penger vi ikke har som har ført oss ut i de økonomiske problemene vi har nå.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Det er akkurat den holdningen om å bruke penger vi ikke har som har ført oss ut i de økonomiske problemene vi har nå.
Herregud det står om 50-100 tusen kroner av en omsetning på 50 mill. Det kjører oss selvsagt ikke ut i noe økonomiske problemer.... Hele Mads Hansen saken nærmer seg en farse hvis ikke det får en løsning snart...
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hjelper ikke hvor mye man har i omsetning. Har man ikke pengene så har man ikke pengene. Pluss at det har litt å si hvor mye FFK er villig til å betale. Synes det er bra at FFK står på sitt å ikke kjøper for en hver pris når de har manko på pengerOpprinnelig postet av Rey
Herregud det står om 50-100 tusen kroner av en omsetning på 50 mill. Det kjører oss selvsagt ikke ut i noe økonomiske problemer.... Hele Mads Hansen saken nærmer seg en farse hvis ikke det får en løsning snart...
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Opprinnelig postet av mysthical
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hjelper ikke hvor mye man har i omsetning. Har man ikke pengene så har man ikke pengene. Pluss at det har litt å si hvor mye FFK er villig til å betale. Synes det er bra at FFK står på sitt å ikke kjøper for en hver pris når de har manko på pengerOpprinnelig postet av Rey
Så at Jocke skulle til Sør Amerika nå. Skal han haike han da eller? Det her blir smålig også overfor Hansen, synes nå jeg da...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914