Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor får vi så mange kort?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jun 11, 15:45

Hvorfor får vi så mange kort?

31 kort er fasiten etter 12 spilte Tippeliga-kamper, og FFK er "versting-laget" i serien. Hvorfor?

Vi har kikket litt på de gule og røde kortene vi har pådratt oss i år, og stiller spørsmålet: Hvorfor har vi fått så mange gule og røde kort i år? Vi har ikke svaret, men ønsker diskusjon. Har dommerne blitt for strenge eller er FFK-spillerne udisiplinerte?

En ting er hvertfall sikkert, og det er at vi trenger alle spillerne våre tilgjengelige i den tøffe perioden fremover. Kjør debatt!

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 20 jun 11, 15:57
Endret: 20 jun 11, 15:58
Endret av: Knuty

Linken fungerer ikke. Ugyldig artikkelID.

Ser heller ikke saken på forsiden.


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jun 11, 16:00

Prøv nå :-)

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 jun 11, 16:29

Apropos: Askar må sone tre kamper.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 jun 11, 17:06
Når han nå fikk 3 kamper,har han nok vært ute med leppa til dommeren også.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 jun 11, 17:18

Opprinnelig postet av General Gardener

Apropos: Askar må sone tre kamper.

Ergo vil han mangle mot Sogndal og Haugesund, og er tilbake til hjemmekampen mot Tromsø.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 jun 11, 17:59

Bare så forbannet irriterende at man ikke har lov å bøtelegge spillere i norge! Norske spillere har det egentlig alt for godt!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 jun 11, 19:50
Unge spillere, høy innsats og entusiame ønsker vi. For mange kort blir ofte en bivirkning. Jeg tar heller en seier med mange kort og høy temperatur, enn en viljeløs gjeng slik vi så deler av kampen mot Odd. Vedr Amin og tre kamper, hvor galt var det han gjorde? Han er jo ikke en drittsekk, skulle gjerne sett situasjonen.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 jun 11, 21:33

Han sparket vel Start-spilleren som hevn for en takling. Meget tåpelig gjort. To eller tre kampers karantene er det vanlige for den slags.

At Start-spilleren slapp gult kort er selvsagt håpløst av dommeren, men det gjør ikke Askars handling mindre dum.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 jun 11, 21:38
Har du sett hva som skjedde? Jeg har ikke det men f-b.no har et intervju med Askar hvor han forteller sin versjon av hendelsen. Siden Askar ikke etter hva jeg kan huske har vært i en slik situasjon tidligere, og siden dommeren vi her snakker om var elendig velger jeg å tro på Askar, men vil gjerne se situasjonen hvis noen har den på film.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 jun 11, 21:41

Opprinnelig postet av Erikk
Unge spillere, høy innsats og entusiame ønsker vi. For mange kort blir ofte en bivirkning. Jeg tar heller en seier med mange kort og høy temperatur, enn en viljeløs gjeng slik vi så deler av kampen mot Odd. Vedr Amin og tre kamper, hvor galt var det han gjorde? Han er jo ikke en drittsekk, skulle gjerne sett situasjonen.

Hadde bare kortene kommet pga innsats og entusiasme så. Vi pådrar oss alt for mange kort som er helt uakseptable. Thomassen mot Start og 08, Horn mot LSK, Askar mot Start osv osv.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 20 jun 11, 22:47

Opprinnelig postet av Erikk
Har du sett hva som skjedde? Jeg har ikke det men f-b.no har et intervju med Askar hvor han forteller sin versjon av hendelsen. Siden Askar ikke etter hva jeg kan huske har vært i en slik situasjon tidligere, og siden dommeren vi her snakker om var elendig velger jeg å tro på Askar, men vil gjerne se situasjonen hvis noen har den på film.

NFF idømmer jo karantene på bakgrunn av hva dommeren har rapportert, og han mente Askar sparket motspilleren. Om han faktisk ikke gjorde det, så har dommeren driti på draget. Men ut fra hva Askar faktisk blir straffet for, er ikke tre kamper noe uvanlig. Så det er dommeren, ikke NFFs sanksjonsutvalg, som eventuelt har vært for streng.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 20 jun 11, 23:00
Det Askar er dømt for gir 3 kampers karantene. Saken er at Askar har en helt annen forklaring og enten har dommeren gjort en grov feil eller har Askar fortalt eventyr i avisa. Som sagt har jeg ikke sett situasjonen, men velger å tro mer på Askar enn på dommeren. Jeg håper denne straffen blir anket på grunnlag av Askars forklaring.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 21 jun 11, 06:45

muligens fordi de norske dommerne forsøker å etterligne de i USA: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ct_BrgNgt0k#at=87

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 jun 11, 08:25

Opprinnelig postet av Erikk
Det Askar er dømt for gir 3 kampers karantene. Saken er at Askar har en helt annen forklaring og enten har dommeren gjort en grov feil eller har Askar fortalt eventyr i avisa. Som sagt har jeg ikke sett situasjonen, men velger å tro mer på Askar enn på dommeren. Jeg håper denne straffen blir anket på grunnlag av Askars forklaring.

Problemet er at situasjonen ikke ble fanget av kamera, så NFF har bare dommerens ord å forholde seg til. Tror dette er en tapt sak for Askar, dessverre. Men om det han sier er riktig skal han selvsagt ikke ha kjeft fra oss, for da er det (som du sier) dommeren og ingen andre som skal klandres.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 jun 11, 08:04
10.mai startet jeg en tråd om dette kalt "Råtasslag?" Der blir mine bekymringer avfeid med "unge spillere som vil vinne", "Tilfeldigheter", dommerne er hardere mot nyopprykkede lag osv. Bra at dere nå har analysert det. Men det har vært tydelig siden 10.mai, spør du meg. Og vi kunne kanskje ha fortsatt diskusjonen i den tråden i stedetfor å lage en ny?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3