Christian Holter, Anders Stadheim
Kan disse være noe for FFK? Holter kan både spille venstre og høyre back, og har vært kaptein på Stabæk inntil Martin Andresen vendte hjem igjen...Anders Stadheim har vært innom landslaget og rykket i år ned med Sogndal som kanskje er tvunget til å selge... En meget god sentral midtbane, som kunne bidratt med mye!
Holter er vel en spiller jeg egentlig aldri har lagt spesielt merke til, selv om han har vært tilstede i mange år. Må nok uansett sies å være en temmelig middels Tippeliga-spiller.
Angående Stadheim er han et talent som aldri ser ut til å blomstre helt. Har hatt to ganske svake sesonger. Mener vi allerede har sentrale midtbanespillere som er bedre, og det blir helt feil ressursbruk å hente inn ham.
Angående Stadheim er han et talent som aldri ser ut til å blomstre helt. Har hatt to ganske svake sesonger. Mener vi allerede har sentrale midtbanespillere som er bedre, og det blir helt feil ressursbruk å hente inn ham.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
To spillere som har slitt benken i år?
Kanskje greie benkvarmere på FFK2.
Kanskje greie benkvarmere på FFK2.
---------------------------
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Oki...da gir jeg meg:D
Benksliter`n har nok mer peiling enn meg om hvem som har slitt benken eller ei, i år:ffk:
Benksliter`n har nok mer peiling enn meg om hvem som har slitt benken eller ei, i år:ffk:
Opprinnelig postet av Costanza
Holter er vel en spiller jeg egentlig aldri har lagt spesielt merke til, selv om han har vært tilstede i mange år. Må nok uansett sies å være en temmelig middels Tippeliga-spiller.
Bedre med en middels tippeliga spiller på back enn flere av de som har spilt på venstre back for FFK i år.......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914