Andre klubber
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Har vært Tottenham-fan siden før jeg kunne stave navnet mitt, husker ikke hvorfor, men slik er det.
Av rent geografiske årsaker følger jeg også Bryne Fk, men stiller helt klart på bortetribunen her dersom FFK er på besøk
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hm ... tror bilde sier mer enn ord da...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Eller !!!!!!!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
liverpool i alle år.fått med meg et par kamper også.bl.a lpool-manu hvor vår kjære sms-kåte riise dunket inn et sinnsykt frispark rett i krysset!!satt like ved the kop...MAGISK!
men FFK og fredrikstad blir så nærliggende, så hvis det en dag blir knockout round i cl med FFK og lpool på hver sin banehalvdel,ja så hadde jeg heiet på FFK.uten tvil.
savner "svensk magi" allerede
Foruten FFK supporter er jeg MUFC supporter, (det har dere sikkert sett alt ifølge signaturen min... he he) Sån bortsett fra det så er det en klubb i england som jeg synes det er litt spesielt å følge, og det er Scarborough FC i Conference league..... en klubb som kapret mitt hjerte da jeg var i scarborough på skoletur i slutten av nittitallet engang, har sett de i en kamp, (tror det er verdens kjedeligste fotball kamp) 0-0 endte det og det skjedde en ting i løpet av hele kampen og det var at scarborough hadde en stor sjanse, ett skudd som strøk tverliggeren to minutter på overtid....
Når det er sagt er det ikke tvil i min sjel: Scenario, FFK-MUFC CL kamp, jeg tar på meg FFK drakt og ønsker å knuse united!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Foruten FFK supporter er jeg MUFC supporter, (det har dere sikkert sett alt ifølge signaturen min... he he) Sån bortsett fra det så er det en klubb i england som jeg synes det er litt spesielt å følge, og det er Scarborough FC i Conference league..... en klubb som kapret mitt hjerte da jeg var i scarborough på skoletur i slutten av nittitallet engang.
Stemmer det, du var med på den turen og du. Det var jaggu lenge sia. Hadde nesten glømt det jeg. Det var en artig tur det au.
Egil Olsen
Bams-fia, Jack og sang!
Jajajajaaaa... Men det var gøy så lenge det varte da. Du skal på kampen på lørdag du og vel? Jeg mener, du har jo mye å ta igjen nå. Du har jo glimret med ditt fravær ganske så mye denne sesongen. Mens andre synger seg hese og jobber rævva av seg for å fylle opp kassa til Plankehaugen, så ligger du på stranda i Arnhem og koser deg. Har de strand i Arnhem? hehehe
Og nei, du skal aldri får glemme. Ikke den dagen i allefall.
Egil Olsen
Bams-fia, Jack og sang!
Leeds United. Siden det tidlige 80-tall.
Marching on together!
Leeds United her også!
Ellers bor jeg jo i Bryne da og håper selvsagt at Bryne kan rykke opp (av egoistiske hensyn )
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
IK START til æ dør!!!
FFK og Reading FC!!!
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914