Tenn et lys
det har vært sms kjede og d har også vært en kjede på msn om å tenne et lys for dagfinn enerly og sette d i vindus karmen i kveld! så jeg oppfordrer alle til og gjøre d for og vise medfølelse til Dagfinn!!
Opprinnelig postet av Love_FFK
det har vært sms kjede og d har også vært en kjede på msn om å tenne et lys for dagfinn enerly og sette d i vindus karmen i kveld! så jeg oppfordrer alle til og gjøre d for og vise medfølelse til Dagfinn!!den støtter jeg, men det finnes en nett side som en starter sånn tenn ett lys vet jeg, men jeg klarer ikke å finne den
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
støttes!
ellær?
Opprinnelig postet av keiko99
det har vært sms kjede og d har også vært en kjede på msn om å tenne et lys for dagfinn enerly og sette d i vindus karmen i kveld! så jeg oppfordrer alle til og gjøre d for og vise medfølelse til Dagfinn!!den støtter jeg, men det finnes en nett side som en starter sånn tenn ett lys vet jeg, men jeg klarer ikke å finne den
Det var i forbindelse med flomkatastrofen det Keiko.
På Flekkerøya har vi satt lys i vinduskarmen for Dagfinn Enerly!
RBK/FLØY-supporter
har tent lys, men skal flytte det til vinduskarmen nuh.
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Ett tent lys i vinduet her også!!
Kjempe herlig å se så mange støtte oppunder Dagfinn, uansett hvilket lag vi har i våres hjerter!
Sender mange tanker til Dagfinn og familien!
Dere er i tankene våres!
God bedring , Dagfinn. Vær sterk!
Med all respekt fra VFK supporter
Kjempe herlig å se så mange støtte oppunder Dagfinn, uansett hvilket lag vi har i våres hjerter!
Sender mange tanker til Dagfinn og familien!
Dere er i tankene våres!
God bedring , Dagfinn. Vær sterk!
Med all respekt fra VFK supporter
Et lys et tent i vinduet her på Trara også. God bedring, Dagfinn! Dette skal du klare!
lys tent i Oslo også,dette måååå ordne seg for familien og han sin del..fortjener bedre enn dette som har skjedd
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Det var i forbindelse med flomkatastrofen det Keiko.
åh,tror u flomkatastrofen har enerett på lys du æ?
Har tent ett lys i Haugesund og..
Også tent i Ulsteinvik og på Høddvoll
Her i Rygge, hjemkommunen til Dagfinn har vi tent opptil flere lys...
Dagfinn er hummørspreder nummer 1 i norsk topp fotball, og en av norges aller aller beste spillere...
ønsker deg alt vel, og håper du snart er på banen med ballen mellom beina igjen!!!
Dagfinn er hummørspreder nummer 1 i norsk topp fotball, og en av norges aller aller beste spillere...
ønsker deg alt vel, og håper du snart er på banen med ballen mellom beina igjen!!!
--
Ole Olsen
Rygge
Jeg har tent lys i vinduskarmen min på Lisleby
tenker på Enerly og ønsker han god bedring...
tenker på Enerly og ønsker han god bedring...
IK Start til æ dør!
Alle elsker Fredrikstad! :)
Et lys er tent for Dagfinn, Hoås og alle rundt FFK
Vi i Skeid-Oksene støtter dere
Vi i Skeid-Oksene støtter dere
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914