har aafk eller glimt spillere av interresse?
keeper ADIN BROWN. fantastisk keeper!den beste i TL i mine øyne. men nå må det snart vedtas om vi skal satse på costarica guttene eller ikke. regner med at han ikke har norsk statsborgerskap(synd!)
spiss/flanke LASSE OLSEN. ekstremt hurtig. målfarlig. veldig god for aafk i høst. kan være et godt alternativ på både flanken og på topp.
glimt:
både KRISTOFFER PAULSEN og TROND OLSEN er snappet opp av henholdsvis start og lsk. to telentfulle spillere som absolutt kunne hatt en betydning for oss.
utenom det er det ikke mye bra i glimt...
eventuelt molde:
stopper MARCUS ANDREASSON har erfaring og vil være et godt alternativ til bora og piiroja hvis vi ikke henter lindstrøm på permanent basis.
midtbanespiller DANIEL BERG HESTAD hadde jo rett og slett vært et kupp!men han avslutter vel karrieren i molde?
spiss ROB FRIEND. knallsterk spiss. viser sitt potensial med meget godt spill for molde i sin første sesong i TL. samt at molde kom tredje sist. vil gi god konkurranse til hoås.
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Som tidligere sagt så synes jeg at også Stian Ohr i Molde hadde vært bra.. Han har jo vist seg å være en viktig brikke i Molde, og i høst har han jo til tider spilt glimrende!! Ellers veldig enig..
Tenker på deg Dagfinn Enerly!!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
ër jo oslo-gutt.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
stian ohr bør vi hente fra molde(hvis vi skal ha noen derfra)
ekte ffk supporter;)
Ang keeperplassen kan det se ut som det er en håndfull klubber i TL (FFK, Lyn, LSK, Start) som kjemper om et par keepere, med Thomas Myhre og Adin Brown som de beste, så det er hard konkurranse. Får vi ikke tak i Myhre er Adin Brown klart andrevalg på ønskelisten min ihvertfall.
Hvilken flanke spiller evnt Lasse Olsen på?
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Men om FFK henter inn Adin Brown så er det det samme som å si at man ikke satser på MacDonald.
Er ikke helt sikker på om jeg ville likt det selvom Brown klart hadde forsterket FFK.
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
brown til fordel for mcdonald... ja takk! greit macki har vært ok de kampene han har fått prøve seg, men han holder ikke mål i TL enda, en mulighet er å låne han ut til en 1 div klubb, gutten trenger helt klart matching mot bedre motstand en 3 div, men jeg mener han ikke er noe TL spiller enda!Helt uenig.. fremtid bør tenkes ikke kun i morgen... nei til brown for mcdonald
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
brown til fordel for mcdonald... ja takk! greit macki har vært ok de kampene han har fått prøve seg, men han holder ikke mål i TL enda, en mulighet er å låne han ut til en 1 div klubb, gutten trenger helt klart matching mot bedre motstand en 3 div, men jeg mener han ikke er noe TL spiller enda!Helt uenig.. fremtid bør tenkes ikke kun i morgen... nei til brown for mcdonald
Enig med deg keiko, og uenig med deg fredrikstadpatriot. La Mackie slippe til i noen treningskamper, så litt TL og neste års cup så skal du se at du angrer. Gutten er ung, men kan ikke holdes tilbake på grunn av det. La han få litt erfaring og sett ham eventuelt på benken igjen hvis han ikke holder mål.
Gutten har talent og skremte vannet av Start-spillerne i juni i år med sine nydelige dribleferdigheter. Brown kan, som nevnt, fort ryke permanent pga av hodeskadene sine, og bør for all del ikke prioriteres foran Mackie.
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Støttes. Vi burde satse på unge talenter. Bare se på lagene som satser hardt på talenter. Lyn og Start. Det lønner seg.....
Start satser strengt talt ikke så utrolig mye på talenter... (dvs de som har spilt kamper) Dette er medieskapt blest. Husker at A.Scheie hadde et veldig godt innlegg i forumet her om dette. FFK hadde faktisk hatt både flere og yngre spillere på banen enn Start.
Ansvarlig redaktør
AAfk har vel en glimrende spiller i Stian Johnsen!
Brattbakk og Runar Berg hos Glimt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914