Nye Fredrikstad Stadion
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
10.04.2007, Manchester United - Roma, 7-1 (4-0) Kvartfinale Champions League!
En annen ting: Jeg skulle ønske at når vi jubler for scoring, så kan vi få lov til det uten musikk. Det er greit at "Fredrikstadgutter våre veier" var tradisjon på gamle Stadion, men når de spiller den på full vreng på den nye så drukner jubelen fullstendig. Det er jo ikke akkurat noe pingleanlegg vi har fått. Så kampen i reprise på TV2 idag, og da merka jeg at jubelen forsvant helt.
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
hyggelig å høre at du syns den nye stadion er fin. jeg ble overraska selv. har sett mye bra bilder. men er noe helt annet å se den i virkelighet.
å jeg syns også vi kan legge diskusjonene om at plankehaugen ikke fikk stå på langsiden død. jeg ble veldig overraska over at vi hadde så god sikt. jeg var også skeptisk til å stå bak mål. men den er borte nå. nå gleder jeg meg til vi skal møte viking.
ang. ransakelser å slikt vil jeg veldig kommentere det som skjer i pausa.. For oss som f.eks skal ta en blås må da ut av hele stadionanlegget, greit nok for meg men det er jo ikke akkurat veldig vanskelig å komme seg inn for en person uten bill.!! Var flere som kom inn i pausa som ikke hadde bill og sto i oppgangen.. Er heller ikke vanskelig og smugle med seg alkohol, bluss etc inn på stadion i pausa.. Hvis de ikke får noen ordning på dette etterhvert, er jeg redd det kan oppstå mange kinkige situasjoner som blir vanskelig å oppklare..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
For å pisse i brønnen først: Arrangementsmessig, så var vel ikke nye stadion mye å skryte av... "åoningsshowet" var jo ikek noe å skryte av...og med en lydløs nasjonalsang, med You never Walk alone overdøve Plankehaugen og supporterkorpset, og dame i et tau over Vip tribunen, go ikke minse, en ELENDIG plassering av storskjermen (Det er jo bare VIPene og boresupporterene som har perfekt sikt, de store massene på østtre tribune, og Plankehaugen må jo få wiplash.
Men matta så kanonbra ut, og stadion var flott, og resultatet topp. Så vi slo vel Sør arena på to vitkige punkter, gress og resultat, kasnkje vi må se oss slått ifht finsh på stadion, Sør Arena så skikkelig bra ut...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Opprinnelig postet av rødforalltid
Nå er det sånn at det kommer en storskjerm til. Den skal stå på skrå for den andre. Så du å dine skal nok slippe wihplash fremover.
Jeg trodde den andre storskjermen skulle stå midt på den andre kortsiden jeg.
Opprinnelig postet av Marie
Nei, den plassen er reservert for det ene målet ...
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av Marie
Nei, den plassen er reservert for det ene målet ...
Hahaha, skal henge fra taket midt på den ene kortsiden.
Legger for morro skyld ut et panoramabilde av stadion fra lørdag:
Og ett av stadion tom:
VG`s kampfakta sier at det var 12 403 tilskuere mot Lyn sist??
I f-b og fredrikstadfk.no står det 12 800.
Hva er dette??
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
cupmester 06, uten tromme
Det kan hende at det var solgt 12800 men at det ikke var flere inne enn det VG skriver.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914