Flere spillere kommer?
---------------------------
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
www.fredrikstadfk.no/default.asp
Er det en nyhet som er tatt bort, eller er det bare tilfeldig?
Hermanni, du er uansett hjertelig velkommen.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Flemastro
Opprinnelig postet av tajo
Bare til opplysning: Honka spiller i finsk 1. divisjon - og det vil vel i beste fall tilsi god norsk 2. divisjon?Rykka nok opp før årets sesong... Leder nå, men har 2 kamper mer spilt enn 2. plassen.
Finsk er ett vanskelig språk - men da så det jo mye bedre ut
Og der var det f-b.no!
Suverent!!!
Er det noen som klarer det er det du D
Opprinnelig postet av ffkerkonge
gammalt nytt hadde dere sett kampen til ffk2 i dag hadde dere fått med dere dette for flere timer siden
Hvorfor? Skjedde det noe spesielt under kampen?
Ære være Plankebyen
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av ffkerkonge
gammalt nytt hadde dere sett kampen til ffk2 i dag hadde dere fått med dere dette for flere timer siden
Hvorfor? Skjedde det noe spesielt under kampen?
fordi han var der vel og så kampen
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Sjekk ut fb nå, finnen er avbildet på stadion med ffk jakke, hehe. kontrakt eller.......?
Jøss, så ut som en krysning mellom Hoås og Czwartek rent utseendemessig! Aldri dumt med spillere som har målteft, selv om det helt sikkert er lettere å score i den finske ligaen enn i Tippeligaen.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Sjekk ut fb nå, finnen er avbildet på stadion med ffk jakke, hehe. kontrakt eller.......?
Han syns det var litt kaldt så han fikk låne en plankehaugen jakke av harry hansen
Opprinnelig postet av keiko99
FFK1903.. Så enkelt som jeg føler du sier er det ikke.. Føler liksom du sier: næ dette skulle vel jeg greid å, men det gjør du ikke
Nå vel, alt jeg antydet var at den norske serien var av bedre kvalitet enn den finske, og det står jeg ved. Jeg personlig hadde neppe hatt noe å fare med verken i Tippeligaen eller finsk liga vil jeg tro, men i den estiske, der skulle jeg klart å putte et mål eller to, på straffe
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av ffkmats
Syns nesten litt synd på Toth jeg! Når endelig FFK gjør det bra, og ikke minst Michy selv storspiller, så blir det mas om å kjøpe (flere) nye spisser! Kan jo virkelig ikke klage på insatsen til Toth i det siste. Samtidis så er jeg selvfølgelig stooorfornøyd hvis vi får en stor spiss til byen:D
Når West er skadet for resten av sesongen, Hoås midlertidig skadet, Wiig på utlån og Hornseth gitt bort så sier det seg selv at man må hente inn minst en ny spiss. Det tror jeg også Toth har full forståelse for. Det må være reell konkurranse om spissplassen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914