To unge lovende spillere fra Elfenbenskysten?
De blir gull verdt. Mulig at vi også kan bruke alle våre spillere utenfor eu fremover også.LIllestrøm har jo klaget, og mener det er diskriminering at de ikke får brukt alle sine spillere utenfor Eu.Håper på lovendring!
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP
mackie har enormt potensiale og kan plutselig bli en viktig brikke mens west går skadet mer eller mindre hele året.
west bør gå, hvis han vil.
Klubben må kvitte seg med enten Brian West eller Mackie hvis de guttene blir signert. Og der ville jeg ha valgt å selge West.
Grunner er som følger
West er skadeutsatt og dermed ikke får trent seg opp til toppformen
West er 28, Mackie er 20 (bedre potensiale)
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Jeg håper virkelig McDonald får bli i FFK. Han har hatt noen imponerende innhopp i høst og viser at han er et kjempetalent som allerede kan være i stand til å dominere på Tippeliga-nivå. Likevel har jeg på følelsen at han blir et offer for den diskriminerende regelen om antall spillere utenfor EU. Dessverre.
Det er jo nesten komisk om McDonald blir sendt på dør fordi han har "feil" pass, mens Miika Multaharju blir værende i klubben bare fordi han er så heldig å være finsk. Jeg trodde det var fotballferdighetene som skulle være avgjørende...
Opprinnelig postet av Costanza
Det er jo nesten komisk om McDonald blir sendt på dør fordi han har "feil" pass, mens Miika Multaharju blir værende i klubben bare fordi han er så heldig å være finsk. Jeg trodde det var fotballferdighetene som skulle være avgjørende...
Nå er det vel litt tidlig å trekke noen slutninger av at McDonald IKKE spilte kampen mot Kvik igår.
Og; det er jo ikke noe annet enn et luksusproblem (for klubben) å ha flere enn to gode spillere fra land utenfor EU.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Nå er det vel litt tidlig å trekke noen slutninger av at McDonald IKKE spilte kampen mot Kvik igår.
Enig. Det er derfor jeg ikke trekker noen slutninger, men tenker litt høyt om hva som kan være tilfelle...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
slo meg på minuttet!
Da får vi håpe at det blir en klubb hvor han ikke kommer til å terrorisere FFK ihvertfall...
Mackie har blitt mett allerede ser det ut som ja, ffk karrieren kunne ikke ta ham til noe mer
lykke til videre
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Håper ikke han går til noen annen norsk toppklubb og slår til der...
Skal jeg være helt ærlig så håper jeg han gjør det.
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Håper ikke han går til noen annen norsk toppklubb og slår til der...
Skal jeg være helt ærlig så håper jeg han gjør det.
Jeg også. Jeg ser for meg Start. ;)
Dette komme ikke som noen overraskelse. McDonald skal ikke ha vært den mest disiplinerte spilleren. Han og Eggen skal ikke ha hatt verdens beste tone. Synd, for talentet er definitivt der!
Mitt inntrykk er at FFK og Knut Torbjørn Eggen ikke er spesielt flinke til å forholde seg til fotballspillere som ikke er helt A4 og har en litt annerledes mentalitet, men likevel er veldig gode fotballspillere. Først var det Olof Watson. Nå Yherland McDonald (som er et enda større talent og jeg tror kan bli virkelig stor i de rette omgivelsene).
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914