Hvem blir ny hovedtrener?
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av brenne
I følge sikre kilder i ffk-systemet har Jørn Andersen i dag gitt FFK et muntlig ja til å trene klubben i de nærmeste årene. Det kommer ikke til å komme noen offisiell uttalelse fra klubben før etter jul fordi det da skal være en pressekonferanse og det dermed skal være et overaskelsesmoment. Dette må vel bety at det samtidig kommer en egen pressetalsmann til FFK?
Jeg er ganske sikker på at ikke dette stemmer med virkeligheten på nåværende tidspunkt.
I går ble klubben ferdig med å sette opp aktuelle kandidater, og det er blitt en liste med i alt 16 navn.
Det er først nå arbeidet starter med å komme frem til den kandidaten som vil få gleden av å føre FFK inn i en ny storhetstid.
I følge det jeg har hørt så skal det være et navn på listen som stikker seg ut i forhold til de andre, og som klubben er helt sikre på er en trener som vil bli akseptert av absolutt alle parter, også supporterne.
Så får vi bare håpe at dette er en trener som også har lyst til å ta over FFK, da tror jeg FFK virkelig får en kanon god trener. Ellers så finnes det sikkert mange interessante navn på listen, selv om ikke så mange er Norske..
Den personen som stikker seg ut er jeg ganske sikker på ikke er Jørn Andersen, selv om han også er en av kandidatene på listen.
Hvor feil kan man ta? Vent å se dere!
---------------------------
Forza FFK!
Forza FFK!
Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)
Forza FFK!
Hva synes dere om Jørn folkens? Blir han en god trener? Jeg tipper at han kommer til å bli en kjempe suksess selvom han sikkert kommer til å forsterke "harry-symbolet" Fredrikstad har fått.
Har han ikke fått sparken fra alle (2?) trenerjobbene han har hatt?
Opprinnelig postet av Kent
Hva synes dere om Jørn folkens? Blir han en god trener? Jeg tipper at han kommer til å bli en kjempe suksess selvom han sikkert kommer til å forsterke "harry-symbolet" Fredrikstad har fått.
Har han ikke fått sparken fra alle (2?) trenerjobbene han har hatt?
Det har Tom Nordlie og det! Ikke vær så negativ da!
Forza FFK!
Opprinnelig postet av tubbs
Så i dagbladet eller vg i dag at Semb synes FFK hadde "passet bra", og at han var veldig klar for å bli hovedtrener igjen. Håper og tror det blir han.
Det er ikke noe vits i å spekulere rundt Semb når Jørn allerede er klar!!!
Forza FFK!
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Tviler på at Jørn er klar nå, men hvis han er det så blir jeg ikke skuffa! Han er en av døm trenera jeg mener passer best i FFK. Kan ikke skjønne at folk heller vil ha Semb..
Men jeg håper ikke Jørn er klar heller, jeg fikk veldig lyst på han som skilte seg ut på lista, sånn at alle blei fornøyde!!
Med Semb blir vi mye mer populære for media og ikke minst kommer vi sikkert mer på tv også, så markedsmessig er nok Semb et bedre alternativ enn Jørn.
Til dere som vil ha Hans Backe kan bare glemme han.
Hans Backe nobbar allsvenskan.
- Jag tittar bara utanför Norden, säger Backe till Sportbladet.
Det virker som om Jørn Andersen er en het kandidat. Er det noen som kan si noe mer konkret om hva han har prestert som trener? Altså ikke hva han har gjort som spiller, eller hva slags trenerutdannelse han har, men hvilke meritter han har som trener? Det ville være enklere å ta stilling til hvor egnet han kan tenkes å være når en vet litt mer om det.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Det virker som om Jørn Andersen er en het kandidat. Er det noen som kan si noe mer konkret om hva han har prestert som trener? Altså ikke hva han har gjort som spiller, eller hva slags trenerutdannelse han har, men hvilke meritter han har som trener? Det ville være enklere å ta stilling til hvor egnet han kan tenkes å være når en vet litt mer om det.
Les tidligere innlegg i denne tråden no.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8rn_Andersen
Denne linken står også på side 2.
Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor lenge kan vi gå uten hovedtrener, før det kan skade sesongforberedslene?
Opptimalt sett for at spillerne skal få full utnyttelse av en ny treners kapasitet og fotballfilosofi vis vi kan kalle det det, burde det være en trener klar alerede til 3 januar. Men visst ikke FFK får den de vil ha før det, er vel de tre som er satt på jobben nå såpass kyndige trenere at de kan gjøre en god jobb. Men jo lengre det venter jo vanskeligere blir overgangen. Dette handler om ytre påvirkning på spillere og prestasjons gruppe.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914