Bertelsen?
---------------------------
Lasse Båtstad
Har du lest forumets retningslinjer?
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
syns prytz har vært god jeg!
Horribel idag da!
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
ballen er rund......
Opprinnelig postet av Holters
Med det spillet Prytz har vist i det siste, tar Bertelsen plassen tilbake med storm. Walk-over.
Hvilke kamper har du sett æ?? Prydz har bekledd rollen meget godt er nå min mening...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
... prytz har imponert alle og har scora det fineste målet på nye fredrikstad stadion hittil!
Det er nok her mange har blitt blendet, Prytz har scoret ett fint mål og dermed er han god, ferdig med den saken ...
Lasse Båtstad
Synes Prytz har vært rimelig god. Han har vært svak i de periodene som laget har slitt, men dette gjelder stort sett alle spillerne bortsett fra Rami, som faktisk er best når de andre er dårlige.
Håper selvsagt at Bertelsen tar tilbake plassen med god margin, for da har vi en dritgod venstreback. For meg spiller det liten rolle hvem av de som spiller, bare spilleren er i form.
Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!
prydz er ikke hva jeg så for meg. jeg så for meg en stødig, rutinert back som spilte habilt hver kamp.
prydz har derimot levert for mange dårlige matcher nå. når han til og med sliter med pasningsspillet slik som i går, er det bare å håpe at bertelsen snart er tilbake.
er shabani helt uaktuell som venstre back? syntes han kan få en sjanse der på 2. laget for å se om han kan være et alternativ.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av algern0n
Med alt snakket om at Prydz er dårlig og at Bertie går rett inn på laget igjen virker det på meg som om mange av dere glemmer det viktigste spørsmålet her: Hvaslags nivå vil Bertie holde når han er tilbake? Han har jo selv sagt at han ikke vet om han kommer tilbake på det nivået han var på før skaden, å være ute i nesten 2 sesonger er alvorlige greier.
Han blei skada 27 august i fjor, og har derfor vært skada i 1 sesong, ikke 2! Spilte jo halve sesongen i fjor. Han var skada halve sesongen i fjor og halve i år, noe som blie 1 sesong til sammen.
Han trener jo for øvrig for fullt med a-laget nå, så han er nok i god form når han gjør comeback!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Opprinnelig postet av algern0n
Med alt snakket om at Prydz er dårlig og at Bertie går rett inn på laget igjen virker det på meg som om mange av dere glemmer det viktigste spørsmålet her: Hvaslags nivå vil Bertie holde når han er tilbake? Han har jo selv sagt at han ikke vet om han kommer tilbake på det nivået han var på før skaden.
Sånn ser jeg det også. Bertie må spille seg i kampform igjen, og det bør skje igjennom 2.laget vårt. Dere må huske på at han har vært borte lenge. Han er ikke i den form vi husker han. Jeg regner ikke med at Bertie er klar for 1.laget vårt før utpå høsten, så sant ikke Prytz blir skada.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Sånn som det er nå så har vi Norges desisdert treigeste venstreside, med kvisvik og toppfarta på 5 km i timen, samt Prytz som om mulig tar hele 7 km. Jeg ser frem til å se bertie dobble og rase opp til dødlinja for å legge et nydelig innlegg, i form er han et meget godt offensivt våpen så vel som en viktig deffensiv brikke. For min del går han rett inn på laget igjen, prytz var en helt habil løsning på vb. problemet vårt , men noen toppspiller er han ikke.
Isåfall må Bertie trene opp venstrefoten, veldig...Det er vel ikke akkurat pasningskvalitet som er hans varemerke. Når det er sagt, pasningsfoten til Prytz har også skuffet meg veldig. Bommer altfor ofte på selv enkle pasninger. Uansett vil konkurranse dem imellom gjøre godt.
Rød.... hvit... og patriot!
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914