Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 sep 07, 11:29
Da virker det ikke som om vi har vært på samme kamper. Dessuten er selvfølgelig tifo også viktig del av tribunekulturen, det visuelle spiller også en stor rolle, i tilegg til lydnivå og det er høyt lydnivå, eller volumpå kampene i Frankrike

---------------------------

Hiv styret!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 sep 07, 00:17
Opprinnelig postet av KeJ

 

Synge ut PH? Er det ikke bedre om man prøver å få til noen syng = svar sanger da? Utfylle hverandre?

Synge ut var vel dumt skrevet. Synge bedre enn da, høres det bedre ut ??


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 sep 07, 18:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og som til og med greier å synge ut Plankehaugen.

 

Er det det store målet Rune?

 

Det aller beste hadde vært om de som engasjerer seg voldsomt på disse sidene, enkelte med saklige innlegg, andre med innlegg de neppe ville stått for i en øye til øye diskusjon, møtte opp på generalforsamlingen og sa sin mening.

Still dere åpne for en debatt i samarbeid med PH. Dersom misnøyen mot det sittende styret er stor så er det ikke verre en å komme med forslag til nye medlemmer til styret. Vi har en lovlig valgt valgkomite som tar imot forslag med glede.

Rart å høre på enkelte som snakker kun negativt om PH, da PH favner over 4000 medlemmer er det naturlig med meningsforskjeller, og det bør det være rom for. En endring av styrets sammensetning, slik at styret favner et bredere spekter av supporterne er kanskje på sin plass, og er fullt mulig å få til gjennom en demokratisk prosess.

Dypere og langt tøffere konflikter har latt seg løse i samarbeid, gjennom meningsutvekslinger og tøffe forhandlinger. Alle er nå mer, eller mindre opptatt av å sverte og prate nedsettende om motparter og det fører ikke supporterne noen vei, og støtter iallefall ikke klubben, og det er vel først og fremst det vi er der for å gjøre?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 27 sep 07, 00:50
Endret: 27 sep 07, 01:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Radoslaw

Et mulig alternativ kan være;

"Den Rød Hvite Armé"

Et slikt navnevalg vil gi rom for å kunne samle alle undergrupperinger under én felles fane, (som f.eks. BRH m.fl.).

 

Bare et uskyldig forslag fra undertegnede. 

Kunne kanskje bruke Horde i steden for ??

"Horde" du liksom.

Tror du virkelig man ønsker å fremstå som en gjeng hottentotter og buskmenn i fullt kaos ?,

...niet, her skal det definitivt utøves militær jerndisiplin fra A til Å ! 

Forstått, menig Haugen ?  

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 sep 07, 01:36
Opprinnelig postet av Radoslaw

Forstått, menig Haugen ?  

Etter å ha vært på rep så har jeg opparbeida korporalsgrad. Kan ikke bli degradert allerede nå ??


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 27 sep 07, 02:12
Endret: 27 sep 07, 02:20
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Radoslaw

Forstått, menig Haugen ?  

Etter å ha vært på rep så har jeg opparbeida korporalsgrad. Kan ikke bli degradert allerede nå ??

Du må nok begynne fra scratch, menig Haugen,

...vi leker ikke en militær organisasjon ! 

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 26 sep 07, 22:24
At det trengs en ny supporter klubb er det ikke tvil om... Kansje det blir slutt på all krangling da???

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 255

Lagt til: 26 sep 07, 20:05
Jeg ønsker på ingen måte en aggressiv tilstand mellom en ny supporterklubb og PH - men håper mer at to grupperinger kan sette hverandre i stevne for slik å holde seg på tå hev. Slik jeg ser det har PH litt for tette bånd til klubben, og det syns jeg er uheldig. En annen ting er at de later til å være litt for fulle av seg selv og tilsynelatende har en noe nedlatende holdning til de supporterne som ikke er `med` dem. Så litt konkurranse er bra.

Hva denne kriss måtte mene gir jeg fullstendig blaffen i.

---------------------------

-exit body, exit mind-


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 07, 21:31
Opprinnelig postet av kriss

vi får se men håper jeg har en viss innflytelse.

dere kommer garantert ikke til å få et eget felt.

fredrikstad har en av de største og beste suporter klubbene i norge.

trenger ikke en gjeng med bortkomne småunger i bubertets alderen som bare skal lage bråk rundt seg.

men som jeg skriver lenger opp i tråden så kan jeg love dere at dere ikke får noen egen tribune seksjon dere kan bråke på.

Tipper du har kjempestor innflytelse, virker som en reflektert og fin type du, med kjempekapasitet hva gjelder dialog og brobygging. Seriøst...sånne innlegg som du kommer med her tyder for det første på at du ikke innehar innflytelse i det hele tatt, og for det andre at...godt er det!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 sep 07, 21:34
At du i det hele tatt gidder, djpete. 

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 sep 07, 21:46
Endret: 26 sep 07, 21:48

Opprinnelig postet av Radoslaw
At du i det hele tatt gidder, djpete. 

Noe må man gjøre for å få tida til å gå:-)

Ikke noe galt med forslaget i seg selv, men forstår ikke helt vitsen. Neste sesong vil det bli et eget felt, med sangkontrakt osv, ved siden av et felt for litt mindre sangkåte supportere, kan det ikke bare bli med det. Så kan de som vil melde seg inn i BRH? Eller er det sånn at disse nyetablererne ikke vil være medlemmer av PH, og dermed er redd for å gå glipp av "honnørpriser".  Dersom disse sidegrupperingene er interessert i tifo o.l vil det være dumt, av økonomiske årsaker, å distansere seg til PH.

Flott med engasjerte menesker, men jeg forstår ikke at ikke hvorfor det ikke holder med BRH og PH. Skulle favne de fleste supportertyper det vel?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 26 sep 07, 22:09

Opprinnelig postet av djpete
Flott med engasjerte menesker, men jeg forstår ikke at ikke hvorfor det ikke holder med BRH og PH. Skulle favne de fleste supportertyper det vel?

Dog må du ikke glemme at for mange av oss så eksisterer ikke PH lenger.

---------------------------

http://www.tribunekultur.com

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Kraków forever...


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 26 sep 07, 22:19
Jeg tror det beste hadde vært det vi snakka om sist gang, å la vær å kalle "gjengen" noenting, bare en flokk i flokken som holder sammen, står sammen på PH-feltet og har samme mentalitet.

Det tror jeg kan heve hele "kulturen" totalt sett hvis vi får en relativt stor gruppe slike, hvis ikke noen blir redde vel å merke.

Tror det er best for alle, da holder de likesinnede sammen på turer og hele skiten, så plager vi ingen.

Det kommer til å bli jævlig vanskelig å få ett eget felt på stadion, Waters kommer til å få hjerteinnfarkt.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 sep 07, 19:41
Endret: 26 sep 07, 19:43
Opprinnelig postet av kriss

Dette er personer som ikke vil ha noe med Plankehaugen og gjøre.

Personer som kommer fra ultras grupperinger.

Kan love dere at jeg skal gjøre alt for at det ikke blir noen ny gruppering kalt Aristokraten.

FFK har en suporter klubb som heter Plankehaugen og er det noen som vil støtte laget ekstra ved og synge en sang så er dere velkomne til ja nettop Plankehaugen.

ultras gjengen kan holde seg vekk fra klubben og lage bråk andre steder.

Det blir snart startet en junior avd.for Plankehaugen og der passer nok flere av dere snørrunger inn men bråk og bluss er heller ikke lov der.



så jeg kommer fra Ultras gruppering bare fordi jeg vil ha nytt felt og ny supporterklubb som SYNGER I 90 min ??  å det inlegget var bare patetisk -- som sagt før det er de yngre som er fremtiden i tribunekulturen

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 19:46
Jeg er med, strålende tiltak!!!!

---------------------------

Hiv styret!!!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 sep 07, 20:06
Opprinnelig postet av kriss

Dette er personer som ikke vil ha noe med Plankehaugen og gjøre.

Personer som kommer fra ultras grupperinger.

Kan love dere at jeg skal gjøre alt for at det ikke blir noen ny gruppering kalt Aristokraten.

FFK har en suporter klubb som heter Plankehaugen og er det noen som vil støtte laget ekstra ved og synge en sang så er dere velkomne til ja nettop Plankehaugen.

ultras gjengen kan holde seg vekk fra klubben og lage bråk andre steder.

Det blir snart startet en junior avd.for Plankehaugen og der passer nok flere av dere snørrunger inn men bråk og bluss er heller ikke lov der.



Kan du komme med noen eksempler på at de har bråket noengang. slutt å komme med så bastante uttalelser, for det eneste du oppnår med det er selv å fremstå som en snørrunge

---------------------------

Hiv styret!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 18:13

Opprinnelig postet av keiko99
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

Det er ikke alltid gresset er grønnere heter det vel. Ikke så bastant som du skriver det.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 sep 07, 18:24
Kjempebra tiltak dette her! Gleder meg til å se fortsettelsen!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 26 sep 07, 20:08
Endret: 26 sep 07, 20:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
spørs om du gleder deg for fort.. ingen ting er avgjort, men husk ordtaket: gresset er ikke grønnere på andre siden

Det er ikke alltid gresset er grønnere heter det vel. Ikke så bastant som du skriver det.

Egentlig heter det vel i ordtaket at gresset alltid er grønnest på den andre siden - og moralen i historien er at ting har lett for å se bedre ut på litt avstand enn når man står midt i det. Spørsmålet er hvilken som er den andre siden...

http://media.funlol.com/content/img/0242.jpg

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340