Bjørkøy klar for LSK
---------------------------
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Etter hva jeg har hørt ifra en kilde i LSK, så var det ikke snakk om mye penger.
Men, vi ble ihvertfall kvitt en spiller som ikke hadde lyst til og spille for FFK lenger, og det er kanskje ikke så dumt.
Men, tviler på at dette salget gjør at vi får råd til en superduper høyreback
Adios Bjørkøy
Iflg Romerikets Blad fikk FFK fire millioner som kan øke til 6,5.
Takk for alt Bjørkøy.
Snart ny sesong!
YESSS! Deilig å bli kvitt svinet!!
En større sytete drittunge en deg har jeg aldri sett!
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av FFK Forever
Herre gud, du er tøff og saklig duYESSS! Deilig å bli kvitt svinet!!
En større sytete drittunge en deg har jeg aldri sett!
Noen her som kan gi noen seriøse svar på dette spørsmålet?
Hvilke styrker og svakheter karakteriserer Bjørkøy som spiller? Supportere kjenner jo spillerne sine best, og derfor vil jeg gjerne høre deres mening om dette.
Fugla til vi dør!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Re. bilde posta av Per Egil:
Argh... Sympati med Jonna eller ikke, det er e` frøktli schtøgg trøye han har fått seg der!!! NESTEN like ille som å se Markus Ringberg med Felleskjøpet-logo.
Svensk magi!
Opprinnelig postet av Magnum
NESTEN like ille som å se Markus Ringberg med Felleskjøpet-logo.
Hæ? Når Markus dro, var det jo en sorgens dag, med demonstrasjoner og "finger`n" utenfor klubbhuset og starten på en mild depresjon i byen. Dagens overgang medfører jo bare et lett skuldertrekk.
Det som er intressant er hva som utløser de siste 1.5 mill. Får vi 1.5 mill ekstra hvis vi ikke blir enige med Sundgot om de personlige betingelsene?
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Hæ? Når Markus dro, var det jo en sorgens dag, med demonstrasjoner og "finger`n" utenfor klubbhuset og starten på en mild depresjon i byen. Dagens overgang medfører jo bare et lett skuldertrekk.
Ja, jeg snakker bare om drakta... Jfr. innlegget mitt et par hakk tilbake for det du kommenterte.
Svensk magi!
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Det som er intressant er hva som utløser de siste 1.5 mill. Får vi 1.5 mill ekstra hvis vi ikke blir enige med Sundgot om de personlige betingelsene?
Snakk for deg selv. Slik jeg så det så var det store reaksjoner fra noen få naive som bet på Ringbergs sutrehistorie. Man må nok være stor fan av Ringberg for å ønske seg Sundgot til FFK. Eller omvendt.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Snakk for deg selv. Slik jeg så det så var det store reaksjoner fra noen få naive som bet på Ringbergs sutrehistorie.
Dette har vel vært diskutert opp og ned i noen tusen postinger. Nå var det vel ikke måten ovegang ble gjennomført på som ga mest bråk, men opplegget med å selge toppscoreren (vi har vel ennå ikke hatt en spiss som har scora like mye i TL), kapteinen og den eneste med skikkelig fightervilje i en tropp med slappfisker og av-på-spillere.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Man må nok være stor fan av Ringberg for å ønske seg Sundgot til FFK. Eller omvendt.
Hehe, sant. Det blir for dumt med ennå en spiss, vi får håpe Gardar har fått seg en dose med killierinstinkt foran mål, så han også kan begynne å score mål på ting som ikke engang er halvsjanser.
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Opprinnelig postet av Magnum
Re. bilde posta av Per Egil:
Argh... Sympati med Jonna eller ikke, det er e` frøktli schtøgg trøye han har fått seg der!!!
Har man sagt a,
har man sagt a.
Lurer på om Bjørkøy er god nok for LSK, han er jo oppskrytt så det holder ........
Får håpe det går like bra som det har gjort for Brenne ...
Baksnakkes!
FFK kan få en ganske grei pekepinn hvor mye Bjørkøy har spilt ned prisen på seg selv ved å se hvor bra han vil gjøre det for fugla. Jeg regner med å se en sulten og engasjert Bjørkøy for LSK (Litt i motsetning til den siste tiden i FFK). Uansett slal jeg ikke pipe på fyren på stadion når lagene blir presentert. Det holder jeg meg for god til.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914