Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012
Kjørte forbi en FFK-Peugeot som kjørte av Ringvei 3 i retning mot Gardermoen i dag. Den nye spilleren som skal på prøve som ble hentet kanskje? :)
Opprinnelig postet av Arte et labore
Kjørte forbi en FFK-Peugeot som kjørte av Ringvei 3 i retning mot Gardermoen i dag. Den nye spilleren som skal på prøve som ble hentet kanskje? :)
Bertel O Steen i Fredrikstad lanserte for noen få år siden en Peugeot 207 FFK-line. Kunne fåes i rød eller hvit. Og disse har FFK vimpel. Det ble solgt en del av disse i Fredrikstad. Så det er ikke sikkert det er noen i FFK-systemet som kjørte den bilen du så... Kan være tanta mi som skulle til syden
Hehe.. Nice.
---------------------------
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Her ser senegalesiske Mohamed «Momo» Gueye (17) på drakten han håper å ikle seg neste sesong.
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av keiko99
Her ser senegalesiske Mohamed «Momo» Gueye (17) på drakten han håper å ikle seg neste sesong.
Mannen som hentet Diouf X 2 og Thioune til Norge skryter av Momo på sin egen blogg. Spilleren har også imponert trenerapparatet i FFK.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Spennende dette. Men Thorstensen var også agenten som solgte inn Kouadio og Fofana til FFK, uten at det (av ulike årsaker) ble noen suksess. Da er det nok enklere å reklamere med at han også har hentet Diouf og Thioune, ja.
Han er vel ikke agent?
Trodde han var speider jeg...
Nå er det vel sånn at alle speidere mislykkes en gang i blant også. La oss bare håpe denne spilleren er så god som alle sier. Og litt mindre uspiselig enn Nani.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Han er vel ikke agent?
Trodde han var speider jeg...
Nå er det vel sånn at alle speidere mislykkes en gang i blant også. La oss bare håpe denne spilleren er så god som alle sier. Og litt mindre uspiselig enn Nani.
Jeg skrev feil. Det stemmer at han er speider, ikke agent. Omtaler seg selv ofte som "arkitekt".
Rykter er så mangt, og jeg har alltid saltet lett tilgjengelig når jeg hører et nytt. I dag hørte jeg dog et rykte om at Brenne er ventet å vende tilbake til FFK neste sesong. Jeg kjenner ikke til kontraktlengden hans i Odd, men er noe skeptisk til at dette stemmer. Andre som har hørt lignende?
Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Rykter er så mangt, og jeg har alltid saltet lett tilgjengelig når jeg hører et nytt. I dag hørte jeg dog et rykte om at Brenne er ventet å vende tilbake til FFK neste sesong. Jeg kjenner ikke til kontraktlengden hans i Odd, men er noe skeptisk til at dette stemmer. Andre som har hørt lignende?
Hvis det ryktet stemmer så skal jeg juble helt til sesongstart 2012
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
han skrev vel ny kontakt mener jeg med odd...
Det er mange bra ledige spillere i stabæk fortiden
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av aavdst
Bertel O Steen i Fredrikstad lanserte for noen få år siden en Peugeot 207 FFK-line. Kunne fåes i rød eller hvit. Og disse har FFK vimpel. Det ble solgt en del av disse i Fredrikstad. Så det er ikke sikkert det er noen i FFK-systemet som kjørte den bilen du så... Kan være tanta mi som skulle til syden
Den var større enn 207 den jeg så, og betydelig mer FFK-ifisert enn farge og vimpel :o) Var muligens Momo som Keiko refererer til her som ankom :)
Gashi på vei 'hjem'
http://www.expressen.se/sport/1.2571391/har-ar-stjarnorna-som-kan-lamna-guldlaget
FFK FOR ALLTID
Hadde sikkert vært spennende det, men med vår fantastiske økonomi klarer jeg liksom ikke helt å se det skjer.
Da må i tilfelle Gashi være villig å godta en årslønn på 700.000 - 800.000,- slik jeg ser det. Han har garantert dobbelt så høy lønn i dag, og hadde vel tredobbel lønn i FFK da han var her ut 2009-sesongen.
Men en midtbane med Jabbie, Ramberg, Hussain og Gashi neste år ville vært bra. Fire gode spillere som kan kjempe om de to sentrale plassene på laget.
jeg føler meg sikker på at Gashi vil dette og vil gi 100 % for FFK--
Tvilsomt om Gashi har lyst til å spille Adecco-fotball!
Opprinnelig postet av solano2
Tvilsomt om Gashi har lyst til å spille Adecco-fotball!
Skal han til Sarpsborg 08?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914