Kvalifisering til Tippeligaen 2013
Opprinnelig postet av Stoni
2-0 til Ull/Kisa. Foran hele 852 tilskuere i en av deres viktigste kamper denne sesongen. Skremmende om de skulle gå hele veien til Tippeligaen..
852??? Jø, så fyse. Uansett om det blir oss, Ulf, Sogndal eller Hønefoss som møter dem i kvalik, slutter jeg meg til Arte Et Labore og ønsker at Tippeliga-laget vinner.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Fantastisk prestasjon av Ull-Kisa, men nå håper jeg det stopper. Er redd Semb og nedskjæringen av Tippeligaen vil få vann på mølla hvis de rykker opp.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 nov 12, 21:08
Endret: 21 nov 12, 21:13
Endret av: Knuty
Opprinnelig postet av Erikk
Fantastisk prestasjon av Ull-Kisa, men nå håper jeg det stopper. Er redd Semb og nedskjæringen av Tippeligaen vil få vann på mølla hvis de rykker opp.
Du får nok viljen din her. Ull Kisa tapte 0-4 på hjemmebane mot Sulferne. Denne gangen med utrolige 1310 tilskuere på plass.
Når vi først har rykket ned må det utvilsomt være positivt for oss også.
Opprinnelig postet av Knuty
Du får nok viljen din her. Ull Kisa tapte 0-4 på hjemmebane mot Sulferne. Denne gangen med utrolige 1310 tilskuere på plass.
Når vi først har rykket ned må det utvilsomt være positivt for oss også.
1310? Jaja, ikke overraskende. Vil tippe det henger ganske mange LSK-skjerf i kjesskap rundt omkring på Jessheim.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Jeg fikk viljen min og er glad for det.
For oss er dette utvilsomt gode nyheter og hvis jeg skal prøve meg som spåmann vil jeg tippe at Ull-Kisa får en dårligere sesong neste år siden de ikke fornyer med Erlandsen.
Opprinnelig postet av Erikk
Jeg fikk viljen min og er glad for det.
For oss er dette utvilsomt gode nyheter og hvis jeg skal prøve meg som spåmann vil jeg tippe at Ull-Kisa får en dårligere sesong neste år siden de ikke fornyer med Erlandsen.
Ikke vær sikker...går rykter om Tom Nordli...og han lykkes ofte i sesong nr 1
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 24 nov 12, 19:38
Endret: 24 nov 12, 20:59
Endret av: Knuty
Sandnes Ulf leder 2-1 etter en drøy halvtime i returoppgjøret (6-1 sammenlagt). Ull-Kisa har også fått en mann utvist.
Edit: Full tid 3-1 (7-1 sammenlagt). Utklassing - og vi får se Ull-Kisa i Adeccoen til året. Det er er vi selvsagt fornøyd med.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914