Vi trenger en ny keeper
Mande fra Stabæk som 2. keeper ville vært gøy. Han fikk jeg sansen for, men om han er god over lengre tid er noe annet. 93-modell også så er ikke gamle gutten.
---------------------------
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Kai Roger
Austbø i Sandefjord,er etter min mening vår neste landslagskeeper. Hadde vi 'landet' han,da hadde vi gjort et scoop. Litt usikker på om Sandefjord eier han,eller leier han? og i så tilfelle ifra hvilken klubb? Viking?
Jeg har blanda navn her ----jeg mener sef Arild Østbø---som er Vikings eiendom.
Er det noen som vet hvordan Arnold Origi har vært i Ull/Kisa?
Austbø i Sandefjord,er etter min mening vår neste landslagskeeper. Hadde vi 'landet' han,da hadde vi gjort et scoop. Litt usikker på om Sandefjord eier han,eller leier han? og i så tilfelle ifra hvilken klubb? Viking?
Nå surrer du fælt.
Keeperen til Sandefjord heter Iven Austbø. Han har tidligere stått for Viking og Stabæk.
Keeperen til Start heter Arild Østbø. Han eies av Viking. Han står for Norge U21.
Hvem av disse du kunne tenke deg til FFK vet jeg ikke. Jeg tipper de er omtrent jevngode også.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Nå surrer du fælt.
Keeperen til Sandefjord heter Iven Austbø. Han har tidligere stått for Viking og Stabæk.
Keeperen til Start heter Arild Østbø. Han eies av Viking. Han står for Norge U21.
Hvem av disse du kunne tenke deg til FFK vet jeg ikke. Jeg tipper de er omtrent jevngode også.
Arild.....han jeg mener
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914