FFK jakter fire nye spillere
Det skal være en, muligens to etablerte og resten to unge spillere, uten så mye erfaring
Det bør jo komme noen nye siden vi kun har 17 (hvis jeg ikke tar feil). Har du noen kilde Patrioten?
Blir spennende dette, håper på en ung tallentfull sentralmitdbane spiller, målvakt, og to spisser, stene kanskje og en ung lovende en.
---------------------------
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Fredrik Strømstad er ferdig som toppspiller.
Her burde absolutt FFK vært på banen og ihvertfall forhørt seg om situasjonen. En meget god spiller som kunne blomstret i FFK. Vi har kun tre sentrale midtbanespillere, og den ene har gått skadet i flere måneder. De andre er en juniorspiller fra Sierra Leone og en old boys-spiller fra Kråkerøy.
Det blir for dumt at han trapper ned i en alder av 30 år synes nå jeg.
Tenkte på å nevne han sjøl, men virka jo som han ville holde seg på sørlandet... Men kunne absolutt vært passende for oss!
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Fredrik Strømstad er ferdig som toppspiller.
Her burde absolutt FFK vært på banen og ihvertfall forhørt seg om situasjonen. En meget god spiller som kunne blomstret i FFK. Vi har kun tre sentrale midtbanespillere, og den ene har gått skadet i flere måneder. De andre er en juniorspiller fra Sierra Leone og en old boys-spiller fra Kråkerøy.
Det blir for dumt at han trapper ned i en alder av 30 år synes nå jeg.
Står jo i linken din at han ikke vil spille for en annen klubb i Norge. Hvertfall ikke i de 2 øverste divisjonene. Tviler på at han vil komme hit for å spille på FFK 2.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914