Husk meg
Brukernavn
Passord

Odd "Bøsen" Andreassen er død

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 08 feb 13, 21:35
Endret: 08 feb 13, 21:37
Endret av: FFKgutt1

Hvem husker ikke utsagn som: Dere må bruke han Stian! runge over gamle stadion?

Idag gikk 85 år gamle Odd "Bøsen" Andreassen bort etter en lengre tids sykdom. Husker han bråka på nye stadion rundt sitteplassen sin, husker han sykla rundt i byen med sykkelen sin, hunden i kurven.. 

Hvil i fred Odd "Bøsen" og takk for mange minner vi har fra deg!

Den store patrioten

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 08 feb 13, 23:49

SPELL PÅ HAN STIAN Æ GUTTÆR!!!

Jeg har hatt han som dommer også i mine yngre dager, og da levde han virkelig opp til navnet sitt. Man skulle ikke prøve å klage på en avgjørelse der. Da ble det bråk.

Husker han som en original figur på den gamle stadion spesielt, men også på den nye. En syklende gammel mann med masse krøller på hodet. Han ble lagt merke til - både visuelt og verbalt.

Hvil i fred o store FFK-supporter.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 09 feb 13, 00:07

Hvil i fred Odd!

Jeg kjente han Odd godt jeg, vokste opp et par stenkast fra huset hans, huset med den alltid velstelte og flotte hagen. Det var ikke mye ugress der nei!  Jeg gikk på Trosvik skole sammen med hans yngste datter.

Kjent som bøllete og "bøs", javel, men jeg husker ham som alltid hyggelig å møte, og han elsket å slå av en prat.

"Er du blitt millionær ennå Willy?, det er jeg"! sa han en gang, når jeg tenker på det så må jeg trekke på smilebåndet selvfølgelig.

Og så ferierte han på Lanzarote mange vintere, for mange år siden så møtte vi han der nede på Playa del Carmen, og han dura rundt i den byen akkurat som han dura rundt i Fredrikstad. "Har du kjøpt deg skinnjakke Willy?" "De har noen flotte der borte i butikken ved stranda, si at du kjenner han Odd så får du spesialpris"!

Initiativrik og full av engasjement. Jeg synes du var en hyggelig fyr jeg Odd H.

Visste dere at H-en står for Harry?

Intriger splitter mer enn samhold forener....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 feb 13, 08:38

Opprinnelig postet av Plankekæll

SPELL PÅ HAN STIAN Æ GUTTÆR!!!

Det er dette utsagnet jeg hovedsaklig forbinder med han Bøsen også. :)

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914