Julius Adaramola er nå på vei til Fredrikstad
Spennende.
Sentral midtbanespiller, 22 år og mulighet for kjøp ;)
Velkommen skal han være. Offensiv midtbanespiller er jo nettopp det vi trenger
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
malurt
Ble medlem: 26 jan 13
Lagt til: 11 mar 13, 18:38
Endret: 11 mar 13, 18:39
Endret av: malurt
Nydelige nyheter ;)
estimert pris var rundt 7-800 000 .. ikke helt problematisk det heller kanskje hvis han leverer.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 11 mar 13, 19:42
Endret: 11 mar 13, 19:55
Endret av: hasse33
Ble vel ikke helt satt ut av nivået eller prestasjonene som JA viste på den youtube linken.... så nesten ut som en 3 divisjonskamp på Lisleby stadion... Jeg er litt negativ nå og dermed ser jeg frem til å bli gledelig overasket at en ny "Wallace" er på plass
Jeg må bare spørre... Er han der virkelig 22 år? Han ser da virkelig eldre ut enn det, og det er vel ikke totalt ukjent at det skjer en del "passjuks" i Nigeria.
Han så litt gammel ut. Men spennende er det Bra nyhet!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 11 mar 13, 20:28
Endret: 11 mar 13, 20:32
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av kjell-H
Han så litt gammel ut. Men spennende er det Bra nyhet!
Det behøver ikke å bety at han er gammel. Som sagt; blir bare litt sånn mistenksom, hehe.
Så et annet klipp på Youtube som var bedre her . Og et her. Synes han ser litt spennende ut, en skapende midtbanespiller med kreativitet og ganske god fart. Skuddet hans derimot ser ikke så veldig bra ut. Men virker som han får ta en del frispark.
Jeg vet ikke noe om han, men stoler på Jokke & co og er veldig fornøyd med at han er på plass. At han snakker godt engelsk er glimrende og vil gjøre det mye enklere for han (og de andre på laget). At vi har lånt han synes jeg også er flott siden vi da har god til til å se hvor god han er. Det jeg imidlertid er redd for er at vi ikke har råd til å kjøpe han hvis han slår til.
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 12 mar 13, 22:28
Endret: 12 mar 13, 22:28
Endret av: Holters
Herlig signering, selv om det er umulig å si noe om hvor god han er uten å ha sett ham. Vi må bare stole på de som har hentet ham, men en sentral midtbanespiller trengte vi virkelig. Pluss han virker anvendelig.
Stallen begynner å se lovende ut. Seriestarten nærmer seg, og jeg har smått fått trua igjen. Turte ikke å håpe på opprykk tidligere i vinter, men vinterens smarte signeringer, en spennende trener og en svak Adeccoliga gir meg håp, selv om Sandefjord og Bodø/Glimt trolig blir sterke.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Flere enn meg som er imponert over spilleren? Nå har han riktignok spilt på et Europeisk lag før, men det er uansett stor forskjell på Norsk fotball og fotballen som blir spilt lenger sør på kontinentet. Derfor er det ingen ting som skal tilsi at han skal gå ut å være vår beste midtbanespiller -om ikke beste spiller- fra dag èn!
Opprinnelig postet av matsinho
Flere enn meg som er imponert over spilleren? Nå har han riktignok spilt på et Europeisk lag før, men det er uansett stor forskjell på Norsk fotball og fotballen som blir spilt lenger sør på kontinentet. Derfor er det ingen ting som skal tilsi at han skal gå ut å være vår beste midtbanespiller -om ikke beste spiller- fra dag èn!
Jeg har skikkelig sansen for ham. Han er omtrent det jeg ønsket meg til klubben før sesongen. En kreativ skapende midtbanespiller. Jeg håper vi signerer han fast.
Julius har imponert meg. Men synes Bakkerud bruker han litt for mye def på midtbanen. Tror han er bedre med friere rolle!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Virker som han er god med ball, rolig og har godt overblikk. Men syntes han kanskje virka litt tung i beina, så noen klare episoder sist att han sto å så på ballen. (ikke bare han men en annen ffk spiller også, de så på att ballen gikk mellom dem og vips kom sandefjord spilleren og tok ballen)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914