Husk meg
Brukernavn
Passord

Kort og rått spill

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til: 02 mai 13, 10:07

Så akuratt at vi har klart å samle inn 8 gule kort på 4 kamper, håper ikke den trenden fortsetter. 2 gule pr kamp vil skape store problemer utover sessongen. Har tynn nok stall fra før av.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 mai 13, 14:22

Et 2 gule kort per kamp så ille da? Har vært mye verre tidligere...

Sammenliknet med de andre stallene i Adeccoen har ikke vi en tynn stall. Vi har 4 spisser som alle kan bidra mye på dette nivået. Vi har 4 breddeholdere derav 2 skal være direkte "klasse" på dette nivået. Vi har en landslagsspiller på høyrebacken som pushes av en unggutt som fremstod som en erfaren ringrev i debuten. Venstrebacken tok TL nivået på strak arm, mer enn god nok. 3 stoppere som alle er gode nok for Adeccoen. I tillegg en fjerdemann på vei tilbake som vil gå rett inn på laget når han er 100%.

Masalin, Julius og Aleesami er de 3 jeg føler ville svekket oss ved en suspensjon grunnet noe "tynt" cover. Resten tror jeg vi kan klare oss uten i 1 enkeltkamp uten store problemer da erstatterne er ca like gode.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til: 20 mai 13, 12:44

Syntes fortsatt vi pådrar oss litt mange kort. Ogvi kunne fort hatt flere pga munn bruk.

Sist kamp var det bare et under att halvorsen ikke fikk gult pga kjefting på dommer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914