Husk meg
Brukernavn
Passord

Madrigal mistrives..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 31 mai 13, 21:49

Ingen bombe det, står på F-B at han mistrives og skal sendes hjem, mens på NRK Østfold står det at klubben er i dialog med spilleren og ser hva de kan gjøre.. Stille på Joacim også som ikke sier stort om dagen..

http://www.f-b.no/ffk/madrigal-sendes-hjem-1.7914229 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.11056710 

Hva tror dere? Nok et bomkjøp av FFK?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til: 31 mai 13, 21:52

Går det ann å sende Bakkerud hjem også???

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 31 mai 13, 22:23

Opprinnelig postet av kjell-H

Hvem skal du hente inn da? For hvilke penger?

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

FFKgutt1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 13, 22:26

Opprinnelig postet av kjell-H

Nei, Bakkerud blir og det kommer til å løsne. Han kan ikke noe for økonomisk rot, at klubben ikke har omdømme, at AS og FFK ledelsen ikke kan bli enige om samarbeidsavtale... Han har ansvaret for det sportslige delen og gi oss resultater, men vi må ha is i magen folkens og ikke kreve trenerens avgang hver gang vi taper og hylle han hver gang vi vinner..

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 31 mai 13, 22:22

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Nå har vi vel han på lån?

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

FFKgutt1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 13, 22:24

Opprinnelig postet av endre

Nå har vi vel han på lån?

Ja stemmer det.. Bare jeg som surrer litt Wink

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 31 mai 13, 22:48

Ikke akkurat et tap for FFK at Madrigal sendes hjem. Han har ikke prestert noe bedre enn Lønn Jenssen, og det er da helt naturlig at vi satser på våre egne.

Etterhvert kommer også Kevin Duré tilbake, noe som gjør at ved behov kan også Strømsborg og Martinsen spille høyreback. Vi har vel også en ung, lovende Håvard Åsheim som det kan åpne seg muligheter for fremover. 

Nestemann som kunne pakket snippesken (som står i veien for egne spillere) er Henri Anier. Absolutt ikke noe bedre enn verken Shaswari eller Solberg. Dette burde også vært gjort for å spare penger. Vi har vel en Ridovan Elyounoussi i bakhånd som 4. valg hvis det skulle knipe.

Takk for bidraget, Madrigal!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 31 mai 13, 23:53
Endret: 31 mai 13, 23:58
Endret av: Rey

Stille på Joacim også som ikke sier stort om dagen..

Sitat NRK

Sportssjef i klubben Joacim Jonsson ønsker ikke å kommentere saken.

– Henviser til Per-Erik Jacobsen, skriver han i en sms til NRK.no.

Jacobsen er daglig leder i klubben og avviser at backen er sendt hjem.

Syns det er spesielt at sportssjefen ikke kommenterer noe som har med en spiller å gjøre men henviser til daglig leder av AS som ikke skal ha noe med sport å gjøre. Kan ikke huske at PEJ har uttalt seg om spillere tidligere.

Eller helt greit at Madrigal sendes hjem. Ikke veldig mye bedre enn Lønn og i bakhånd har vi Strømsborg og Aasheim som også kan bekle denne plassen i tillegg til Martinsen. Sparer penger på lønn gjør vi også

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 01 jun 13, 00:33

Opprinnelig postet av Rey

Syns det er spesielt at sportssjefen ikke kommenterer noe som har med en spiller å gjøre men henviser til daglig leder av AS som ikke skal ha noe med sport å gjøre. 

Lurer fælt på hvem som har "skyld" i det.

Følstad vil ha full kontroll på alt han ikke har noe med å gjøre.

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13

Lagt til: 01 jun 13, 01:48

får litt førelsen av att dette er en del av spare"pakka" .  Og som flere har påpekt her så har han ikke prestert så mye bedre enn ola heller, men kunne nok blitt bedre med litt tid vil jeg tru. 

Men det skremmer meg litt att Jokke har blitt så taus, håper dette skyldes for mye å gjøre. Men tviler desverre på dette. (kan han være på vei ut? )

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 01 jun 13, 09:23

Jeg har kommet til et nivå hvor jeg rett og slett ikke stoler på informasjonen som kommer fra klubben. De viste på forhånd at Madrigal ikke kunne engelsk og da må de vel også forstå at det tar lengre tid for han å bli intigrert i laget. Jeg tror dermed også at dette er en del av spareplanen. Vedr Jcke vil det være en katastrofe om han også fryses ut av klubben.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 01 jun 13, 12:08

Opprinnelig postet av malurt

får litt førelsen av att dette er en del av spare"pakka" .  Og som flere har påpekt her så har han ikke prestert så mye bedre enn ola heller, men kunne nok blitt bedre med litt tid vil jeg tru. 

Men det skremmer meg litt att Jokke har blitt så taus, håper dette skyldes for mye å gjøre. Men tviler desverre på dette. (kan han være på vei ut? )

Sitter også med en skikkelig ekkel følelse ang Jokke. Rører AS Jokke så er begeret rent over her, for meg er Jokke kanskje den viktigste ressursen vi har i klubben.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 01 jun 13, 22:54

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Sitter også med en skikkelig ekkel følelse ang Jokke. Rører AS Jokke så er begeret rent over her, for meg er Jokke kanskje den viktigste ressursen vi har i klubben.

Hvis det nå kommer fram at Følstad ikke klarer å arbeide sammen med Jocke heller, da trur jeg at jeg begynner å samle medlemsunderskrifter for å presse fram et ekstraordinært årsmøte med valg av nytt klubbstyre som har som eneste post på programmet å få fjerna Følstad. Hvis det inkluderer å si opp samarbeidsavtalen og ikke inngå en ny, so be it. Så kan værste få ta støyten for det massive tapet som Sport AS produsert. Dette AS-et har ikke livets rett og ville under normale omstendigheter ha blitt slått konkurs for lenge, lenge siden.

Sånn som jeg ser det er FFK virkelig i ferd med å nærme seg sin skjebnetime. Et par nøkkelpersoner til ut av klubben nå, så er løpet kjørt.

Det klubbstyret vi har nå er desverre ikke sterke nok til å velge rett medisin: pistol.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til: 02 jun 13, 12:16

Dette blir kun spekulasjon, men er det virkelig Madrigal som vil hjem? El er det styre som vil spare penger?? Ikke vet jeg men man kan vell begynne å lure?

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 jun 13, 17:03

Det er så opplagt at det går an, det er sparing, ikke noe annet, passer jo bra med tiden til Jocke, ser ikke bort i fra at det kommer enda fler, mens det er i gang, hvem tror dere er den neste, hvis det kommer fler?

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 02 jun 13, 21:18

Madrigal kan ikke språket, hverken norsk eller engelsk - skulle ikke vært hentet, tror egentlig dette var en "i nøden spiser fanden fluer" løsning som FFK også var klar over selv. Sjanser må man faktisk ta når man er fattig..... dette her var et wild card.

Uten språk = lite trivsel, lite trivsel = dårlig motivasjon = benken = Costa air westline....

OG, det er riktig for både ham og klubb og oss supportere - faktisk det beste som kunne skje siden han ikke slo til med engang....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 jun 13, 10:52

Nå har han forlatt FFK, det handlet vist om økonomi også.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 jun 13, 11:07

Det står her

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914