Husk meg
Brukernavn
Passord

Rad 13, plass 8 & 9, Felt B Nedre...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 25 mai 03, 22:45
...makan til møkkasupportere!!! Jeg satt og hørte alt det dere driver å skriker... Alltid klager dere når noe går litt feil... Når Trondsen bøyde seg vel langt ned for å nikke mente dere på at Trondsen burde bli bytta ut, selv om klareringa var vellyka... Etter et bare feilpasninger av Ringberg burde også han gå i dusjen, i følge dere to... Hvordan er det mulig å være så negativt innstilt ovenfor sitt eget lag? Jeg hadde seriøst lyst til å slå dere i hodet med no hardt, men av mangel på slagvåpen får jeg håpe en av dere leser dette innlegget og kanskje går litt i dere selv... Det beste var jo da dere skrek "hva er det for en pasning" da Hansen slo ut til Risholt... ballen ble dundra i mål... sier ikke mer: HOLD KJEFT NESTE KAMP!!!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 25 mai 03, 22:55
Dette er typisk for en del personer som vanker på stadion. Det som er helt utrolig er at flere av disse personene kommer igjen år etter år, og dermed må karakteriseres som alt annet enn medgangssupportere. Hvorfor sånne typær gidder å komme igjen gang på gang, skal stå ubesvart, men grunnen til at de aldri har noe positiv feedback til spillerne er enkel pedagogikk: De har aldri mottatt komplimanger eller positive tilbakemeldinger på egne prestasjoner opp igjennom livet, og har derfor ikke lært seg å gi dette til andre. Uansett jeg kan ikke bli mer enig, dem gjør ikke laget godt på noen som helst måte, og bør dermed holde kjeft.

Macka fra start!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 mai 03, 23:05
Jeg hørte også de du nevnte og må si meg helt enig i kritikken. Latterlig og dumt med all dritten som kommer fra tribunen og det gjelder fler enn bare de to plassene som er nevnt i denne tråden. Nå må folk slutte med all drittslengingen rundt eget lag. Vi er supportere og skal støtte laget...uansett! Ikke komme med masse dritt, det er det siste spillerne trenger når ting ikke går som de bør...skjerpings alle som kaller seg supportere!

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 07:13
Ta og legg en lapp på setet deres, hvor du ber døm skjerpe seg! Kanskje de da tar inn over seg at andre synes de driter seg ut...

Stadion på FMV!

HectorFFK

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 09:49
Helt enig med deg patriot44, har hørt og sett de samme folka merkelig nok :D
Vi må nok begynne og snakke litt høyt til hverandre i fremtiden. Tror de to er brødre, ser helt like ut og er like blåst u hue begge to....det er faktisk mye bedre og være medgangsupporter enn og rakke ned på gutta når det ikke går på skinner....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 11:45
Det som kanskje er mest underlig er at når laget vinner og spiller bra,så er det plenty med klaging likevel.
Hvor jævla kresen mener man at man skal være.?
Stått mye sammen med gamle kara ved klubbhuset og der er ingenting godt nok..og vil vel aldrig bli godt nok heller.

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mai 03, 15:33
Vlad har et godt poeng der... Vi kan ikke være så kresene, og forvente at denne sesongen skal bli like bra som sesongen i fjor. Det er stor forskjell på 1. divisjon og 2. divisjon. Desto viktigere er det at vi supportere skjønner dette, og ikke sutrer og klager når alt ikke går som det skal... Spesielt viktig er det at vi ikke sutrer over en feilpasning når gutta vinner 4-0...:ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 16:40
Jeg er enig i at man ikke bør slenge for absolutt hva som skjer på en fotballbane, MEN - og dette er et stort men - det må være lov å bli oppgitt når guttane ikke gjør det de skal.

Det skal være lov å skrike ut skjellsord i sinne. Det skal være lov å rive og røske seg i håret, ja, rett og slett ikke klare å kontrollere kjeften. Det er jo et tegn på at man er ivrig!

Når spillerne ikke gjør som de skal på banen, f.eks mot Alta, SKAL det være lov å reagere! Les gjerne mitt "referat/kronikk" fra Altakampen.

Tror dere kanskje Eggen sitter satt stille og rolig i garderoben i den pause? Tittet ned i bakken og pirket litt i betongen? Nei, det kan du være sikker på at han ikke gjorde. Han var nok fly forbanna!

Hvis spillerne aldri får høre det når de ikke gjør en god nok jobb, så vil de aldri ta seg sammen.

La spillerne høre det - men la det være saklig og når de fortjener det. Ikke konstant gnåling for alt og ingenting.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 26 mai 03, 17:44
Helt enig!
Det sitter et par karer borte hos oss på felt A også som bare klager uansett! I går når vi leda 4-0 og gutta fortsatte å pøse på var det ikke annet enn skjellsord å høre fra den kanten. Utrolig...
Skjønner ikke at de giddr å komme engang? Hv a er det de forventer?

Mvh

Diego

Vlad

A-lagspiller

Lagt til: 26 mai 03, 19:22
Er det noen her som vet hvordan dette var i åra hvor FFK lå i eliteserien?
Er det noe som har vokst fram gjennom magre år på 90 tallet eller har det "alltid" vært slik ?
Synes jo endel av gamlekara høres ut som om det var real madrid fotball på stadion hver uke før.

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mai 03, 21:31
Holters, tror du missforstod dette innlegget litt... Selvfølgelig er det lov å rope ut sin frustrasjon når det går helt på trynet, som mot Alta... Men når gutta leder 4-0 og slår en feilpasning, må man da ropa at spilleren bør bli bytta ut????

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mai 03, 21:35
Les siste setningen min igjen:

La spillerne høre det - men la det være saklig og når de fortjener det. Ikke konstant gnåling for alt og ingenting.

Det er flere som sier at vi skal støtte spillerne UANSETT hva de gjør, men jeg mener de bør høre det når de over hodet ikke presterer, men ikke på et slikt nivå som dere har beskrevet ovenfor. Man har ikke noe å klage på når gutta vinner 4-0 :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 26 mai 03, 21:37
Da tror jeg faktisk vi er enige :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 27 mai 03, 00:24
Vært på Stadion siden 60. Kritikerne har alltid vært der. Egentlig er de så nervøse at de klarer ikke slappe av før døm leder med 3 mål. Før det er alt bare "juniorfotball." Det er nok også som det er sagt før. Døm har aldri fått ros sjøl og er ikke i stand til å gi ros til andre. Det er jo derfor det er så lite trøkk på hovedtribunen.
På rad 6 A øvre plass 29 og 30 er det likedan.
Ellers flott kamp mot Bærum. Burde vært 7-0 slik de bomma alene med keeper. 3 ganger. Hvorfor går alle oppspill på høyre sida når Stjerna er på venstre !!!! Banker Start !!

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 mai 03, 16:28
:eek:

Elleve røe og vite kællær

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914