Blemme av ffksupporter.net
Vi tror FFK stiller uforandret fra kampen mot Bærum, det vil si med dette mannskapet:
Steinar Sørlie, Pål A. Cwartek, Vebjørn Hagen, Jørgen Pettersen, Tore Pedersen... Så vidt jeg vet har Tore kyssesyken, derfor spilte han heller ikke kampen mot Bærum... Burde fått med dere dette!! :D Gjør ellers en suveren jobb, det skal dere ha...
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Aner ikke hvorfor han skrev det, rett og slett bare en liten skriveleif. Han tenkte helt klart på Tor Trondsen.
Skal rette det jeg :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Snart kommer det en helt ny tabell og nytt nyhetssystem. Tabellen vil inneholde kampene til alle lag osv, slik at man kan se resultatene til de forskjellige lagene. (m.m.)
Ansvarlig redaktør
En ærlig FFK supporter!
Ideen bak FFKSupporter.net, eier, designer, utvikler og skribent.
morten
Medeier, utvikler og mannen bak "kulissene", dvs phpkodingen.
Costanza
Skrivefør, kunnskapsrik skribent som ble kapret av oss i oppstartsfasen :) Drev tidligere FFKWeb.
Videre har vi javell som hjelper til med markedsføring, og en person, Henning, som har begynt å hjelpe til med koding.
Og ja, jeg er bare russ i år. Det er morten også. Den sistnevnte + Costanza er studenter.
Ansvarlig redaktør
Meningsløst å ha en link som sier "Her ser du blemma" når det ikke er noen blemme der?
Ja, jeg har litt lite å gjøre i dag, he he
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914