Husk meg
Brukernavn
Passord

Startelveren mot Mandalskameratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 31 mai 03, 14:14
Er det noen som vet denne enda?
Tror vel kanskje at Røn får sjansen fra start ettersom han fikk det mot Ørn og spillte bra der. Han gjorde også et positivt innhopp mot Start, med litt mer rutine hadde han scoret fra 6 meter istedenfor å spille opp Welton i dårligere posisjon. Bjørnar scoret riktignok mot Start, men synes fortsatt at han til tider er veldig usynlig, på tross av at han løper og jobber iherdig. Regner også med at Watson får sjansen fra start igjen, fortjener tillit etter kjempekamp mot Start, iallefall i 1. omgang. I 2. var han ikke like involvert, men fikk heller ikke ballen mye fremover på banen da så...
Sørlie er det vel ingen diskusjon om.
Welton har vel foreløpig ikke spillt seg inn i startelveren, selv om det er positive tendenser å spore fra den kanten.
Både håper og tror på seier i denne kampen, og det hadde vært veldig positivt med litt festfotball, slik at brorparten av tilskuerne som ser oppgjøret kommer tilbake ved neste sverdslag.

---------------------------

Macka fra start!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 31 mai 03, 15:17
Sørlie

Pål A. Jørgen P. Tor T. Hagen

Watson Røn Risholt Stjerna

Biffen Ringberg

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mai 03, 18:40
Røn/Bjørnar føler jeg er helt åpent. Angående høyre indreløper tror jeg fortsatt Helland er det klart beste valget dersom han er frisk. Uansett flott at vi har et såpass godt alternativ som Watson!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mai 03, 22:12
...og der var startoppstillingen klar. FFK starter med de samme 11 som slo Start i Kristiansand. Det betyr bl.a. fornyet tilitt for Olof Watson. Helland sitter på benken, men en grunn til dette er nok også lårskaden han har slitt med en stund, hvorpå det er sagt han trenger noe hvile i denne perioden hvor det spilles mange kamper. Da er det bra vi har såpass god bredde på midtbanen!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 01 jun 03, 12:53
Deilig. Da fikk jeg ønsket mitt oppfyllt. :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914