Kommentarer til de "nye" referatene
Kunne gjerne tenkt meg en liten tilbakemelding på hva folket synes om de nye referatene ala Fredrikstad fortsetter seiersrekken (mot Mandalskameratene) og Fredrikstad overkjørte Bærum.
Har som sagt fått tilgang til presseplass og det gjør referater som dette vesentlig lettere. Hva synes dere?
Er det noe som bør endres? Er det noe som mangler? Eller er det bra som det er?
På forhånd takk! :)
Har som sagt fått tilgang til presseplass og det gjør referater som dette vesentlig lettere. Hva synes dere?
Er det noe som bør endres? Er det noe som mangler? Eller er det bra som det er?
På forhånd takk! :)
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Glimrende !! Bedre enn FB. !!
Du er flink til å dra ut det vesentligste.
Bare fortsett Holters !
Savner en poengbørs hvor alle kunne komme med sine poeng, og få et felles dagens lag.
Bare følelser som skiller Jørgen, Tor eller Pål A, som banens beste i dag.
GRATULERER MED REULTATET
Du er flink til å dra ut det vesentligste.
Bare fortsett Holters !
Savner en poengbørs hvor alle kunne komme med sine poeng, og få et felles dagens lag.
Bare følelser som skiller Jørgen, Tor eller Pål A, som banens beste i dag.
GRATULERER MED REULTATET
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Jeg visste ikke hvem jeg skulle gi banens beste i dag, men Jørgen var jo hele tiden en god kandidat. I Kristiandsand ble han snytt for tittelen siden Sørlie begynte å spille så enormt godt (og takk for det :)), så derfor valgte jeg å la ham få den i dag.
Takk for rosen og angående poengbørsen, så er forslaget notert.
Hva mener du med et "felles dagens lag"? Dagens lag har jo allerede vært på banen, men vi kan lage noe hvor alle brukerne kan gi poeng på skala 1-10, så regnes gjennomsnittet ut automatisk.
Takk for rosen og angående poengbørsen, så er forslaget notert.
Hva mener du med et "felles dagens lag"? Dagens lag har jo allerede vært på banen, men vi kan lage noe hvor alle brukerne kan gi poeng på skala 1-10, så regnes gjennomsnittet ut automatisk.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg mener at alle på forumet gir sine poeng fra 1-10 , som du skriver. Mange vil inn å gi sine poeng og bruken av forumet øker.
Etter 24 timer stenger "børsen " og du har snitt på alle spillere. Forutsetter jo at man har sett kampen.
Sørlie 6
Pål 7 Tor 6 Jørgen 6 Hagen 6
Watson 4 Bjørnar 4 Roger R 5 Stjerna 3
Marcus 4 LP 4, Helland 5.:)
Etter 24 timer stenger "børsen " og du har snitt på alle spillere. Forutsetter jo at man har sett kampen.
Sørlie 6
Pål 7 Tor 6 Jørgen 6 Hagen 6
Watson 4 Bjørnar 4 Roger R 5 Stjerna 3
Marcus 4 LP 4, Helland 5.:)
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914