Risholdt i 3 nye år!!!?
Denne artikkelen dukket opp på Fædrelandsvennen i formiddag :)
Vil bli i Fredrikstad
Vil bli i Fredrikstad
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Tror nok han kommer til å signere... Eliteseriespill om 2 år er jo et realistisk mål, og Terje Høili spytter vel inn litt penger slik at et par forsterkninger vil ankomme stadion om ikke så altfor lenge (etter sesongen)... får vi håpe...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Som tidligere sagt; Jeg tror Roger Risholt blir her fremover også. Han stortrives, og personlig føler jeg at han skylder Fredrikstad og Eggen det.
Han reddet jo omtrent karrieren hans.
Han reddet jo omtrent karrieren hans.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Du MÅ bli Roger.
Vi ELSKER deg!!:ffk:
Vi ELSKER deg!!:ffk:
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Roger i byn er konge, beste midtbanespilleren FFK har hatt på mange år :ffk:
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Har hørt rykter om at det er noen, klubber som er ute etter risholt!!!
Det vil være synd men så lenge han ikke har skrevet på for ffk ,kan han jo skrive på for hvilken som helst klubb som kommer med et tilbud. Har han ikke fått tilbud før nå fra ffk??????
Det vil være synd men så lenge han ikke har skrevet på for ffk ,kan han jo skrive på for hvilken som helst klubb som kommer med et tilbud. Har han ikke fått tilbud før nå fra ffk??????
Har hørt at flere tippeligaklubber er ute etter han.. ville vært nærmest en skandale om vi mister han nå! han er den desidert viktigste spilleren vår, og jeg synes det er urovekkende at det tar så lang tid å skrive under en ny kontrakt. nå må du fram med pengene, høili!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914