Noen som har sett detta?
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 02 jun 03, 13:36
Vet jo ikke om detta funker, men gjør et fosøk.Skulle det ikke gjøre det, klikk inn på VG-nett og FFK sine sider og se på stallen...Noen som ser noe rart?
VG-nett ---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 02 jun 03, 13:46
Så det like etter de la ut poengbørsen. Det ser ut til at de har bytter Ramberg med Risholt. Hvordan det i det hele tatt er mulig, er for meg en gåte.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 02 jun 03, 14:24
Ja det er jo rett og slett skremmende. Men det rare er jo at Risholt får poeng som FFK spiller da...
Nei, noen burde filleriste VE litt :cool:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 02 jun 03, 14:30
Har sett det jeg og. Er Ramberg egentlig FFK speller?
Mener å huske at han IKKE fikk kontrakt...?
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 02 jun 03, 16:14
Ramberg fikk aldri kontrakt grunnet skadeproblemer. Er dermed ikke FFK-spiller.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 02 jun 03, 17:03
I dagens VG står det om FFK-Mandalskameratene... I kampreferatet leser jeg at Hans Erik Ramber fikk 6, og ser at Roger Risholt er utelatt fra lagoppstillingen... Norges største avis burde vel kjenne til 1. divisjons beste midtbanespiller??
moderator: Flyttet posten, da vi ikke trenger 2 emner som omhandler det samme ---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
06/10/2024 22:02 | 2001f914