HamKamsupporterne
Virker som de er noen skikkelige rasshøl og arrogante drittsekker... leser på forumet til klubben at flere av de helst ikke vil ha oss på besøk på puben før kampen en gang... Blir det til at vi besøker puben deres???
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Nå er vel Ham-Kam supporterne de som har mest frynsete rykte av alle supporterklubbene i 1. divisjon etter det jeg har hørt.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Det er riktig som Røvern sier; Briskebybanden er kjent for å være de minst sympatiske av supporterklubbene på dette nivået. Når det er sagt har vi vel fortsatt ikke hatt noen sterke opplevelser med dem, så skal for all del ikke forhåndsdømme dem. Er også alltid like uheldig å generalisere, finnes sikkert bra folk som støtter Kamma også!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En av bandittene har skrevet på sidene deres: "vi hater alle, og alle hater oss", og han skryter av det!!!
Personlig mener jeg at vi supportere burde ha det koselig sammen og samles før kamper, og ta en øl på pub sammen og diskutere kampen.. det er da bare koselig! så kan vi hate hverandre under kampen, for så å være gode venner igjen etterpå.. det er sånn jeg syns det burde være..
Personlig mener jeg at vi supportere burde ha det koselig sammen og samles før kamper, og ta en øl på pub sammen og diskutere kampen.. det er da bare koselig! så kan vi hate hverandre under kampen, for så å være gode venner igjen etterpå.. det er sånn jeg syns det burde være..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lett å gjemme seg bak et nick å være tøff, er det ikke?
Tror ikke HamKam supporterne er noe spesiellt værre enn andre... Er de like ille som Storhamar supporterne er de jo ihvertfall harmløse :ffk:
Tror ikke HamKam supporterne er noe spesiellt værre enn andre... Er de like ille som Storhamar supporterne er de jo ihvertfall harmløse :ffk:
#18™
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914