Publikum på søndag
Jeg sitter og ser på bilder fra HamKam-kampen på plankehaugen.no. Der ser jeg blant annet mange Fredrikstadfolk som heier med (både unge og gamle). Hvorfor gjør dere ikke det på hjemmekampene? Jeg oppfordrer alle til å stille seg opp der hvor de andre FFKsupporterne står på søndag, og synge med! Vi vinner forresten 3-1 :)
---------------------------
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Helt enig creed1, folk burde være mer aktive på hjemmekamper også... Virka jo som det løsna litt hjemme mot MK, så vi får bare håpe at den "gode trenden" fortsetter :D Skikkelig stilig med det ropet, fra plankehaugen til hovedtribuna :ffk:
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Virker som om folk tørå slippe seg mer løs på bortekampene både fordi at "der kjenner ingen oss" og at man ofte har litt alkohol i blodet på bortekampene..
I tillegg er en viktig grunn at alle står samlet på bortekampene, dvs også mange som ikke er medlemmer i plankehaugen. de samme personene sitter spredd rundt på forskjellige steder av stadion på hjemmebane, kanskje mange har sesongkort også. vi er rett og slett for spredd rundt omkring på hjemmebane..
I tillegg er en viktig grunn at alle står samlet på bortekampene, dvs også mange som ikke er medlemmer i plankehaugen. de samme personene sitter spredd rundt på forskjellige steder av stadion på hjemmebane, kanskje mange har sesongkort også. vi er rett og slett for spredd rundt omkring på hjemmebane..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ja, la oss samle oss alle sammen inne på matta!!
:ffk: :ffk: :ffk:
:ffk: :ffk: :ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914