Forsterkninger
Opprinnelig postet av patriot44
Storflor velger vel helle tvilsomt Moss foran FFK, men GIF Sundsvall kan jo være aktuelle.. Uansett tror jeg som Costanza sier at RBK vil beholde ham... De to jeg har troa på er Enerly og muligens Kvisvik, det hadde vært saker!! Da hadde vi fått en midtbane som hadde holdt meget godt nivå :D
Hva skal vi med Kvisvik??? Han er periodevis useriøs, halvfeit, snart 30, overbetalt idag og dermed sikkert kravstor, i tillegg til alt dette så er han vel venstrekant, en av de best besatte plassene i laget. Nei Enerly javel, men Kvisvik klarer vi oss meget bra uten.
Førsteprioritet synes jeg bør være en spissmakker til Ringberg (LP har ikke vist seg frem enda iår), og en venstreback, selv om Hagen til tider viser gode tendenser, synes jeg at han aldri går av banen uten å ha gjort en stygg feilvurdering eller feilpasning, uten sammenlikning forøvrig,; litt Stensaas tendenser.
---------------------------
Macka fra start!
1) Spiss
2) Høyreving
3) Venstre back
(kanskje en indreløper også, eller en med litt pondus som kan skape litt tyngde på midtbanen)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Er dog enig med deg i at førsteprioritet bør være å finne en god spissmakker til Ringberg. I tillegg mener jeg også det bør letes etter en solid venstreback samt en høyre midtbanespiller (Vegard Heggem?)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
- venstreback
- høyreving
- indreløper
- spiss
Tror det kan være sannsynlig at Eggen henter to av dem i sommer, og to når opprykket er sikret til høsten!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av patriot44
Storflor velger vel helle tvilsomt Moss foran FFK, men GIF Sundsvall kan jo være aktuelle.. Uansett tror jeg som Costanza sier at RBK vil beholde ham... De to jeg har troa på er Enerly og muligens Kvisvik, det hadde vært saker!! Da hadde vi fått en midtbane som hadde holdt meget godt nivå :D
Hva skal vi med Kvisvik??? Han er periodevis useriøs, halvfeit, snart 30, overbetalt idag og dermed sikkert kravstor, i tillegg til alt dette så er han vel venstrekant, en av de best besatte plassene i laget. Nei Enerly javel, men Kvisvik klarer vi oss meget bra uten.
Førsteprioritet synes jeg bør være en spissmakker til Ringberg (LP har ikke vist seg frem enda iår), og en venstreback, selv om Hagen til tider viser gode tendenser, synes jeg at han aldri går av banen uten å ha gjort en stygg feilvurdering eller feilpasning, uten sammenlikning forøvrig,; litt Stensaas tendenser.
Hva vi skal med Kvisvik? Er vi ikke interresert i spillere som styrke laget da? Han vil garantert gjøre det!!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Vi skal se på dette så fort som mulig.
Utvikler og Medeier.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914