Husker dere dette?
FB Januar
Storflor er FFK-aktuell
Ønsker seg Storflor. Moss sin spiss Øyvind Storflor (23) står høyt på FFKs ønskeliste.
Moss sin spiss Øyvind Storflor (23) står høyt på FFKs ønskeliste.
Før jul mottok Moss en mail fra FFKs Harry Hansen, der FFK forhørte seg, og kom med et tilbud til Moss vedrørende Storflor.
– Jeg kan bekrefte at FFK har vært i kontakt med oss, sier Moss sin leder Knut Evensen.
– Men det er ikke så veldig interessant for oss å selge Øyvind Storflor til en konkurrent i 1. divisjon. Det er heller ikke til det nivået Øyvind selv ønsker seg, legger han til.
– Jeg tror heller ikke at FFK har penger nok til å kjøpe Storflor fra oss.
Knut Torbjørn Eggen bekrefter at Storflor er en spiller han gjerne kunne tenkt i sin egen FFK-stall. Det var Eggen som hentet Storflor til Moss i sin tid.
Det er tvilsomt om Moss selger Storflor for under en million kroner - mest sannsynlig vil de kreve godt over den summen også. Derfor ble ikke FFK-henvendelsen tatt særlig seriøst imot på Melløs.
Ja, men det er jo ikke sikkert han står like høyt på ønskelista nå lenger?? hvem vet??? vet du noe om dette også eller, patriot44??
storflor ville absolutt hevet laget, og han får jo ikke akkurat mye spilletid, men det spørs om han ikke heller går på utlån til Gundsvall eller hva det het for no...
Håper helst på Leo og Enerly jeg!!
storflor ville absolutt hevet laget, og han får jo ikke akkurat mye spilletid, men det spørs om han ikke heller går på utlån til Gundsvall eller hva det het for no...
Håper helst på Leo og Enerly jeg!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Dere får faan ikke Dagfinn!! Storflor er på vei tellbake tell Moss på lån!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Jøss, lever du også da Hjælmen?? det blir vel litt feil når det kommer en mossesupporter og er breial på forumet til FFK - østfolds stolthet....! hvorfor skulle ikke vi få enerly??? storflor vil vel heller til et topplag enn et bånnlag???
Dessuten kjenner han vel eggen ganske godt også....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914