Dagbøker
Mikael Røn har også takket ja til å skrive, dette vil være oppe i løpet av kort tid.
Markus, Tore og Eggen følger i løpet av uka.
Roger Risholt - rett rundt hjørnet nå dere!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det eksisterer ingen uttalt konkurranse mellom de offisielle og de uoffisielle FFK-sidene. Vi ønsker å gjøre den helhetlige nettdekningen av FFK så bra som mulig, og føler at spillerdagbøkene er et skritt i riktig retning.
Spillerdagbøkene er et resultat av at klubben har valgt å legge mer arbeid i websidene, noe som gjør jobben min som webmaster mye lettere.
Derfor ønsker vi å reklamere litt for spillerdagbøkene våre også her på dette forumet, slik at så mange interesserte som mulig får lest dem.
ffksupporter.nets redaksjon har flere ganger benyttet seg av vårt forum for å skape blest om sine nyhetssaker, og det ser ikke vi på som noe problem.
Ansvarlig redaktør
Se her og her.
Som sagt, ikke noe problem.
Hvordan er livet i Trondheim, Holters?
Trondheim er en ganske så ålreit by. Det skjer alltid noe her. Hver eneste dag er det en eller annen "happening". Studentmiljøet er meget bra, og "studentersamfundet" skaper jo en egen stemning blant studentene.
Riktignok savner jeg allerede Fredrikstad, og da spesielt været. Det kan være sol og blå himmel om morgenen, regn en time etterpå, sol, regn, sol, regn, osv i løpet av en dag her. Stort sett bare møkkavær! Her oppe har vi ikke de deilige troperegnskyllene som i Fredrikstad, men langvarig møkkavær - dag ut og dag inn.
Men ellers er jeg meget fornøyd. Har fått en helt ny hybel med høy standard, og skolen er jo utrolig moderne, så jeg skal nok klare å overleve her i fem år. ;)
Ansvarlig redaktør
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av patriot44
Den sida har virkelig tatt seg opp i det siste... Mye av æren for det skal dere her på ffksupporter.net ha, dere gir dem skikkelig konkurranse :D
HER ER SVARET. Heia :ffk:
Hilsen "NATTEVAKTA"
det at de fra de offesielle sidene reklamerer her på forumet viser vel bare hvor sterkt denne siden står i forhold til de offesielle.... men de har tatt seg opp i det siste, det har døm..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914