Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagbøker

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 20 aug 03, 09:03
er nå oppdatert for Steinar og Jørgen på www.fredrikstadfk.no

Mikael Røn har også takket ja til å skrive, dette vil være oppe i løpet av kort tid.

Markus, Tore og Eggen følger i løpet av uka.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 aug 03, 20:25
Tror jaggu vi skal begynne å reklamere hos fredrikstadfk også jeg :)

Roger Risholt - rett rundt hjørnet nå dere!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 20 aug 03, 22:56
Den sida har virkelig tatt seg opp i det siste... Mye av æren for det skal dere her på ffksupporter.net ha, dere gir dem skikkelig konkurranse :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 20 aug 03, 23:08
men også holde på å reklamere for sidene her på forumet (altså de utnytter at denne siden har mange flere lesere enn deres egen) synes jeg er latterlig og burde bli forbudt i framtiden!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 20 aug 03, 23:13
Hvorfor det ajg? er det ikke greit at flere får lese spillernes dagbøker? ser ikke problemet med det.

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 20 aug 03, 23:16
det er da en viss "konkurranse" mellom sidene... det er vel heller ikke lov til å reklamere slik uten tillatelse osv...??

Lars-Erik Dahle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 21 aug 03, 01:33
Du må ikke ta det så seriøst, ajg ;)

Det eksisterer ingen uttalt konkurranse mellom de offisielle og de uoffisielle FFK-sidene. Vi ønsker å gjøre den helhetlige nettdekningen av FFK så bra som mulig, og føler at spillerdagbøkene er et skritt i riktig retning.

Spillerdagbøkene er et resultat av at klubben har valgt å legge mer arbeid i websidene, noe som gjør jobben min som webmaster mye lettere.

Derfor ønsker vi å reklamere litt for spillerdagbøkene våre også her på dette forumet, slik at så mange interesserte som mulig får lest dem.

ffksupporter.nets redaksjon har flere ganger benyttet seg av vårt forum for å skape blest om sine nyhetssaker, og det ser ikke vi på som noe problem.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 aug 03, 07:30
Har vi? ;)

Ansvarlig redaktør

Lars-Erik Dahle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 21 aug 03, 09:14
Det er riktignok lenge siden, men:

Se her og her.

Som sagt, ikke noe problem.

Hvordan er livet i Trondheim, Holters?

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 aug 03, 09:46
Øj, javell representerer ikke akkurat FFKSupporter.net da :) Uansett bare moro at dere bruker siden vår, og vi hadde aldri som mål å "utkonkurrere" fredrikstadfk. Vi skulle være en side for supportere, av supportere. Altså en side som ikke har de samme restriksjonene som en offisiell side naturligvis har.

Trondheim er en ganske så ålreit by. Det skjer alltid noe her. Hver eneste dag er det en eller annen "happening". Studentmiljøet er meget bra, og "studentersamfundet" skaper jo en egen stemning blant studentene.

Riktignok savner jeg allerede Fredrikstad, og da spesielt været. Det kan være sol og blå himmel om morgenen, regn en time etterpå, sol, regn, sol, regn, osv i løpet av en dag her. Stort sett bare møkkavær! Her oppe har vi ikke de deilige troperegnskyllene som i Fredrikstad, men langvarig møkkavær - dag ut og dag inn.

Men ellers er jeg meget fornøyd. Har fått en helt ny hybel med høy standard, og skolen er jo utrolig moderne, så jeg skal nok klare å overleve her i fem år. ;)

Ansvarlig redaktør

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 21 aug 03, 14:59
det er greit, jeg skal ikke blande meg jeg.. men jeg synes bare det er litt rart at de som driver siden finner seg i slik snikreklame hele tiden... det er helt i orden for meg!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 aug 03, 16:03
De får gjøre som de vil, men vi gjør i alle fall ikke det. Stoffet dreier seg uansett om FFK :)

Ansvarlig redaktør

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 21 aug 03, 23:41
Skjønner egentlig ikke problemet her, jeg.... Støtter vi ikke samme klubb? Skal det være konkurranse mellom sidene? Er det ikke greit at de som er interessert, får informasjon om hva som legges ut? Ajg, du har lenge vært kritisk til situasjonen rundt forsterkninger i FFK, og spesielt negativ til C Petersen, og nå reagerer du på at de offisielle sidene til klubben legger ut info her... Hvorfor? Vi holder vel alle med FFK....?

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 21 aug 03, 23:51
kunne ikke være mer enig pelle

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 21 aug 03, 23:52
Opprinnelig postet av patriot44
Den sida har virkelig tatt seg opp i det siste... Mye av æren for det skal dere her på ffksupporter.net ha, dere gir dem skikkelig konkurranse :D

HER ER SVARET. Heia :ffk:

Hilsen "NATTEVAKTA"

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 03, 01:27
Slevfølgelig holder vi alle med FFK!! :ffk:

det at de fra de offesielle sidene reklamerer her på forumet viser vel bare hvor sterkt denne siden står i forhold til de offesielle.... men de har tatt seg opp i det siste, det har døm..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914