Se sammendrag fra alle kampene til Fredrikstad
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av FFK1903
Ikke for å forsøple alle trådene du har her inne, men vi leser faktisk aviser og vi klarer å finne frem til ting vi også, men du kunne jo fått en egen tråd hvor du listet opp linkene dine, eller kanskje du tar jobben som linkekspert på hovedsiden, for Costanza etterlyste vel det? For du skriver jo sjeldent noe til linkene uansett...
Jeg synes det er fint at noen tar seg bryet med å legge ut linker, jeg. Selv om jeg forsøker å surfe så mye som mulig etter FFK-stoff har jeg en jobb og et privatliv som tilsier at jeg ikke får surfet så mye jeg ville ønske.
Derfor setter iallefall jeg pris på at noen jobber med det og legger ut linkene slik at vi andre kan bruke FFKSUPPORTER.NET som startside og samtidig *vite* at vi får tak i det meste som skrives om FFK. :)
Dersom admin vil gjøre det slik at linkene havner et annet sted, slik at de f.eks. havner på et felt på førstesiden vil det jo ikke være noe negativt, det. :)
Men jeg er sikker på at de fleste av oss vil nettopp ønske å diskutere innholdet i linkene også - og da kommer vi fort til å ende opp med en linkside og en tråd på forumet om linken også... ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
jorhan
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av marle
Enig. Patrioten hadde vært perfekt for å oppdatere linkene på forsiden!jeg vil gjerne ha den jobben om å oppdatere linkene deres på første siden
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Patrioten
Kunne ikke dere opprettet en side hvor vi kunnet samlet opp alt med linker om FFK fra forskjellige nettsteder?til patrioten: bruk forumet mitt til å samle da vel. jeg godtar det
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914